Gå til innhold

Skjermkort til bærbare? Hvor da?


Monkey

Anbefalte innlegg

Har tidligere skrevet et innlegg om dette under skjermkort/skjermer topics, men uten å få noe egentlig svar. Spurte om noen visste hvor man får kjøpt dette. Beste svar jeg fikk var at man kunne kjøpe de hos Dell. Noen andre påsto at det ikke kunne kjøpes. Da lurer jeg på hvordan de vil forklare denne artikkelen da: http://www.dinside.no/php/art.php?id=33223&=katnav

Her står det tilogmed hvordan man skifter skjermkort i den bærbare. Spørsmålet er da som sagt - hvor får man kjøpt de? :shrug:

Jeg syns Dell er litt dyre og finner ikke noe på sidene dems heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er svært begrenset hvilke maskiner du kan bytte kort i, men har du f.eks. en Dell Inspiron 8200 går det an.. (Mulig det funker på alle 8xxx)..

 

Tror du kan få kjøpt løse skjermkort hos Dell, men da må du kontakte dem, de finnes ikke i Web-shopen.... Tror et Mobility Radeon 9000 koster ca 2600,-.. hvis ikke jeg husker feil..

 

Hvis du er interessert kjenner jeg en som kanskje skal selge en GeForce 4 440 modul med 64mb fra en i8200...fordi han gjerne vil ha Radeon 9000 og planlegger å kjøpe det. Kan jo hende det blir en litt hyggeligere pris en det Dell tilbyr..

 

(Kan ikke love noe, men ta kontakt på mail eller PM hvis du skulle være interessert...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...