shamo1353 Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 yoyo, lasta ned en pvp bot (dessverre) som går ut av caven og løper rundt utenfor og kaster icelance på frostwolves.. Lurte på om det er mulig å bli bannet for dette? Går denne simple boten for det samme som glider? Takktakk
DisplayName123 Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Nei, den gjør ikke det, dessverre. Blir du oppdaget får du advarsel, og muligens en 72 timers ban hvis du fortsetter med det. Svært få får perm ban for BG botting.
Ajaco Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Mener å ha lest på wow-europe et sted at en blue poster sa at de anså leeching som et løst problem og at de ikke lenger burker mye resursjer på det. altså mindre ban sjangse
Schjellin Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 sweet =) Gratulerer. Nå får du epix som du virkelig fortjener..
Ajaco Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 sweet =) Gratulerer. Nå får du epix som du virkelig fortjener.. Enig, botting er noe skikkelig herk.
Xint Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 sweet =) Gratulerer. Nå får du epix som du virkelig fortjener.. TBC Epics Ain't EZ. Aaah, hvem lurer jeg..
Schjellin Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 sweet =) Gratulerer. Nå får du epix som du virkelig fortjener.. TBC Epics Ain't EZ. Aaah, hvem lurer jeg.. S1 gladiator burde ikke vært epic.. Men men.
Xint Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 sweet =) Gratulerer. Nå får du epix som du virkelig fortjener.. TBC Epics Ain't EZ. Aaah, hvem lurer jeg.. S1 gladiator burde ikke vært epic.. Men men. Eller brukbart i PvE for noen classer. (Feral druid, hunter er vel de jeg kommer på nå)
Schjellin Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 sweet =) Gratulerer. Nå får du epix som du virkelig fortjener.. TBC Epics Ain't EZ. Aaah, hvem lurer jeg.. S1 gladiator burde ikke vært epic.. Men men. Eller brukbart i PvE for noen classer. (Feral druid, hunter er vel de jeg kommer på nå) Uff dette får meg til å minne meg om pre tbc, da Epic var virkelig Epic. Var den forbanna patchen som starta det hele, der du kunne kjøpe R14 gear. -.-
Ajaco Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 (endret) sweet =) Gratulerer. Nå får du epix som du virkelig fortjener.. TBC Epics Ain't EZ. Aaah, hvem lurer jeg.. S1 gladiator burde ikke vært epic.. Men men. Eller brukbart i PvE for noen classer. (Feral druid, hunter er vel de jeg kommer på nå) Uff dette får meg til å minne meg om pre tbc, da Epic var virkelig Epic. Var den forbanna patchen som starta det hele, der du kunne kjøpe R14 gear. -.- Den forbanna patchen som gjorde at man ikke lenger trengte å sitte 13 timer hver dag i 2 mnd i BG for å få epics ja. Rart folk ble / blir avhengi. EDIT: var noen leifer, Arena poppa når jeg skrev det Endret 7. januar 2008 av Ajac0
KompleX Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 100% enig i at det var mye bedre når epics faktisk var litt vanskelig å få tak i, har grinda meg til fullt S1 gladiator nå så lett at det er teit. Husker jeg syns det var stilig å se folk løpe rundt i Naxx gear pre tbc, er ikke fullt så kult nå lenger. Og jeg er ikke en av de som har noe behov for å showe off ingame for å "raise min E-peen" eller whatever.
Lycantrophe Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Altså, jeg finner ikke tier3 noe mindre "woah" enn tidligere fordi noen grinder seg til s1.
World Of Warcraft Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Legendarys blir vell i WOTKL som epics i pre TBC...
Ajaco Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Legendarys blir vell i WOTKL som epics i pre TBC... lol, full legendary warrior tank :>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå