batigoal Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Hei! Jeg satt meg opp på venteliste på en TV på Elkjøp 2.1.08. De skulle ringe når de hadde fått den, men har ikke hørt noe ennå. Er denne garantien de har å forstå slik at jeg etter 10 dager kan reise til Elkjøp, og be om tilsvarende eller bedre TV til samme pris? Har betalt 500 i depositum for TV`n. TV\n det gjaldt var en Phillips 5322 32" til 4444 kroner. Hvilken TV bør jeg isåfall gå for om de ikke klarer å levere den innen 10 dager? Arild
Alastor Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Du vil få et tilbud/løsning i løpet av denne uka. Men ja, 10 dager er fristen de har på seg, og klarer de det ikke er det ikke slik at du får velge, men en bedre modell - det får du.
Oook Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har også reservert en av disse tv'ene, reserverte 4. januar. Er det slik at jeg har rett på ett tilbud på en annen tv om de ikke klarer å skaffe denne i løpet av uken? Jeg fikk beskjed om slutten av januar, og det er jo godt over denne 10 dagersfristen.
Alastor Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Ta dere en tur innom butikken på fredag og hør hva som skjer. Evt ring.
kjeklulf Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Dere har krav på en likeverdig eller bedre TV til samme pris om de ikke klarer å skaffe den i løpet av ti dager. Dette står klart og tydelig i deres annonsegaranti. Flere har opplevd at butikkene og kundesenteret benekter at annonsegarantien gjelder denne TV-en siden den er i begrenset antall men det er altså ikke tilfelle. Elkjøp tar ikke noe forbehold i sin annonsering og dere har retten på deres side. Dette har jeg fått bekreftet fra ledelsen i Elkjøp sentralt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå