Gå til innhold

Kjøpe ny mobil. KU990?


Anbefalte innlegg

Som sagt, skal jeg handle mobil om halvtime ca. Da lurer jeg på:

 

Er LG KU990 noe å satse på?

Hvordan er videokvaliteten på KU990? ( ikke det du filmer selv)

Eller bør jeg satse på for eksempel HTC Touch? (pris??)

 

 

Bruksområder:endel sms, ringing, film. Muligens også bilder og video hvis jeg går for LG'en

 

takker for hjelpsomme svar :)

Endret av KennyMafakka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville gått for ku990 :yes: Du vil like den:D iPhone er ikke noe alternativ for meg hvertfall..:p

 

Den har ikke blutooth, MMS eller video:p "Jeg sender ikke MMS likevel" hører jeg mange skriver.

Men du kommer til å få bruk for det også;)

 

skeptisk til MMS.. har sendt max 10 mms'er siden det kom, og det fins andre programmer til iphone som fikser dette..

 

prøvde KU990 i butikken idag, må si meg skuffet over hvor treg den var til og åpne mapper osv.. :

Lenke til kommentar

prøvde KU990 i butikken idag, må si meg skuffet over hvor treg den var til og åpne mapper osv.. :

 

 

Vel, da var du uheldig med den Lg'en:p Det går rimelig kjapt til å være en slik telefon:)

 

 

prøvde KU990 i butikken idag, må si meg skuffet over hvor treg den var til og åpne mapper osv.. :

 

 

Vel, da var du uheldig med den Lg'en:p Det går rimelig kjapt til å være en slik telefon:)

Lenke til kommentar
Tja... Dama har en KU990 og den er også forferdelig treg sammenlignet med min iPhone. Kul telefon, men jeg vil heller ha et kjapt operativsystem og mange fete tredjepartsprogrammer, samt wlan istedenfor et dårlig 5mpx kamera. ;)

 

Nå har eg ikke fått testa denne mobilen men leser på amobil sin test at kamera på lg sin ku900 er knall bra.

 

http://www.amobil.no/artikler/lg_ku990/46181/3

 

Se på video snutten dei har lagt ut som dei har tatt med LG sin Ku990. Det er jo helt Vanvittig bra.

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...