Gå til innhold

Kjøp av ny 42" LCD


Anbefalte innlegg

Hei, vurderer å gå til kjøp av en ny TV til rommet.

Lurer på hvilket typer dere anbefaler, ser etter enten 37" eller 42", helst 42" :p (sitter da ca 3-3,5m fra skjermen)

 

Jobber på en elektrobutikk, så har tilgang til innkjøps priser, men har hørt at noen har likevel skaffet seg billigere over nett.. Skal komme med hva prisene ligger på etter å ha sett meg om på jobben.

Går mest i LG på jobben.

 

Det jeg ser etter er god kvalitet, full HD (skal også brukes sammen med PCen) og ikke altfor dyr (ca 10 000.- klassen)

 

Så hva anbefaler folket på forumet? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt kjøper du ikke noen andre merker når du får innkjøpspris på LG! Sier seg jo selv at du får mest for pengene der.

 

Jeg ville tittet på 42LF75. Men synes det er rart at du må spørre om hjelp her når du jobber på en plass der de selger TV'ene. Håper for din del at du jobber på en annen avdeling da?

Lenke til kommentar

Personalpris er ofte innkjøpspris + moms. Hvis andre nettsteder selger skjermen billigere enn det har de enten en mye bedre innkjøpspris som er ganske usannsynelig, eller så selger de skjermen med tap. Noe som og er ganske så usannsynelig, med mindre det er snakk og gamle utgående modeller som de bare skal kvitte seg med for å lette lageret.

 

Det siste alternativet er vel at skjermen bestilles fra utlandet, noe jeg ikke vil anbefale med tanke på garanti og service. Det er tvilsomt at det er mange kronene og spare i forhold til personalpris uansett.

 

Vil jo også påstå at det er ganske dårlig arbeidsmoral og bestille skjermen fra en konkurrent også da.. :fun:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Stemmer det, at perspris er med moms. Kjøper der det er billigst jeg :p

 

Men fant ut at 42ly95 er 2999,50,- billigere på pixmania enn prisen jeg kan få, og dette er med frakt! :ohmy: Skjønner ikke helt åssen det skal gå, men uansett.

 

Har snakket med folk på jobben, og de syntes at 10599,- + 1384,- i frakt = 11983,- for denne TVen var en veldig god pris. Men ville fortsatt spørre dere :)

 

Er fortsatt åpen til andre forslag, priss klasse opp til ca 12 000,- kan gå opp om det virkelig er verdt det!

Lenke til kommentar
samsung m8... jobber i elbutikk selv (får 25% rabatt på alt! :!: ) og er m8 og r8 serien det går mest av men siden du skal ha full hd er det m8 som gjelder

 

Ser da at samsung m8 ikke er noe dyrere heller, men hva gjør denne TVen bedre i såfall?

 

Som sagt, denne TVen skal brukes til PC, spill og TV skal ses på med digital signal (enten get eller canal digital).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ble tilslutt denne TVen, en Toshiba 42x3030DG, er meget fornøyd med denne TVen, og ble en del billigere, kun 9500,- så da fikk jeg råd til PS3 også :p

 

Men er en ting jeg ikke skjønner helt, når jeg kobler denne til PCen, med 1920*1080 oppløsning, så får jeg fortsatt en liten svart kant rundt skjermen. Noen som vet hvordan jeg kan få PCen til å utnytte hele skjermen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...