Gå til innhold

Hvor å finne et "Hide-a-Bed"?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har ringt rundt til diverse butikker men uten hell. Så da får jeg håpe at noen her har svaret!

 

Jeg leiter etter noe som jeg kan bare oversette til "Skjule Seng". Det er en sånn seng du ofte ser på Film og TV. Du kan løfte opp sengen vertikalt sånn at den da ligner et skap.

 

Noe som dette.

Eller dette.

 

Jeg kan jo selvklart bestille dem fra USA eller UK, men alt blir mye lettere dersom det er forhandler i norge.

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du tenkt på konsekvensene om denne sengen "pakker sammen" mens du og dine sover?

Skjer ofte på film. Har du så dårlig plass hadde jeg heller sjekket ut en sovesofa?

 

Haha, jeg ventet på en sånn kommentar! :!:

Har leilighet så det gjelder å være smart med plassen jeg har, men det er flere grunner til å ha en sånn seng. Reingjørning blir lettere, pluss at rommet kan da brukes til mye mer enn bare et soverom.

Sette vekk sengen og det kan være et lekerom for unger dersom jeg har besøk osv. Og at kontor rommet mitt kan ha plass til en seng for gjester.

 

Heisann!

 

Søk på "skapseng" så finner du endel!

 

Blant annet disse (ufattelig dyrt for sånne senger gitt!) og disse.

 

Finnes sikkert mange flere varianter også - litt googling gjør susen :thumbup:

 

Tusen takk! Skal se på de, men de var ikke halvparten så fine som de jeg linket til.... Googlet har jeg gjort, men fant lite. Hjelper om mann søker rett. "Skapseng" tenke jeg ikke på! doh..

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...