Laktampe Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 (endret) OPPDATERT: Hei! Som tittel sier har jeg et problem med Microsoft Word. Piltastene funker ikke som de skal. Trykker jeg på pil til høyere kommer "B" i stedenfor, og noen ganger popper det oppe en del andre bokstaver og tegn. Og "pekeren" (Muse pekeren) er vanligvis loddrett når du har den over et tekstdokument altså slik " | " Men hos meg har den blitt vannrett. Har ikke PC-en med det problemet foran meg nå dessvere så kan ikke legge inn et screenshot. Sikkert bare en liten innstilling jeg må gjøre, noen som vet? Takk EDIT: Jeg fant ut at det ikke var bare word piltastene ikke funket i, men de funker ikke i det heletatt. I firefox e.l fungerer den som "Page Down". Her er et bilde av hvordan det ble seende ut etter at jeg trykket på pil til høyere noen ganger: Endret 7. januar 2008 av Crom-Ag3
aklla Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 prøv å gå på Hjelp - Finn og reparer -sjekk at begge boksene er huket av og trykk start eller lignende.
aklla Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 (endret) gjelder det kun word? er det en laptop? hvilke tastatur har du? Endret 11. januar 2008 av aklla
Laktampe Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Skrevet 15. januar 2008 Heisann, glemte av denne tråden litt. Nei, er ikke bare i word det er slikt. I nettlesere også, men da funker piltasten mer som en uberegnelig page down tast. Her er info Dell latitude 120l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå