Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

dvd spiller framme i dashborde!


jorn89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror jeg hadde satset på noe alle dette...

koster litt men sparer deg for sinnsykt mye arbeid

post-88331-1199731992_thumb.jpg

 

denne fikk jeg meg på lørdag og kan ikke annet enn å anbefale den! helt rå spiller.. får den til 6995,- fra eltek ;)

 

hehe ja:P frista me sånn :p menne er 18 år å første bil me stereo til nå 17 000 ++++ kr:P

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
tror jeg hadde satset på noe alle dette...

koster litt men sparer deg for sinnsykt mye arbeid

post-88331-1199731992_thumb.jpg

 

denne fikk jeg meg på lørdag og kan ikke annet enn å anbefale den! helt rå spiller.. får den til 6995,- fra eltek ;)

 

hehe ja:P frista me sånn :p menne er 18 år å første bil me stereo til nå 17 000 ++++ kr:P

 

 

folk er daaau:P! ingen som har ideeer?

Lenke til kommentar

Noen av de dobbel din spillerene er jo ganske så fine da :) Men jeg er en tilhenger av de der med skjerm som kommer ut av spilleren, ser mer... normalt når bilen står på parkeringsplassen :)

 

Skjønt, hvis man blir å sette på klistremerker er det vel det samme hva man har i dashen (bilen sjenerelt):p

Lenke til kommentar
litt billigere alternativ til alpine spilleren kan jo være f.eks denne: http://www.autobilstereo.no/product_info.p...products_id=869

 

 

hehe nja skal finne på noe lurt tenkte jeg:P skal jeg skrive ei lista over alt :D?

Ground zero kassa 1000wrms=5000kr

Helix spl competition mono blokk til =5000kr. nesten 2000 onkelige rms watt!

frontsett focal polyglass serien til =3000kr

frontsett forsterker arizona eagle =1200kr

kabler/kondensator/neon/ = rundt 2000kr

dvd spiller til =2500kr

ny cd spiller nå som kommer pioneer bt 9800=6700kr

 

så folkens, er ute etter lydkvalitet:P

 

 

noen spørsmål angående anlegge mitt så bare spør ;)

Lenke til kommentar
ja, da så :)

 

Tenkte bare at du var av de som mente at kondensator er vidunderløsning på alle problemene :)

 

 

haha :p nei finnes ikke en slik kar i meg:P er ute etter kvalitet på stereo:P så er jeg ganske så god i bilstereo. batteri å dynamo blir det nytt av når batterie nå går til H=)

Lenke til kommentar
hvis du er ute etter GOD lyd, så er vel 5000 til sub amp mot 1200 til frontsett amp litt feilprioritering? :)

gammel forsterker:P har ikke råd til å bytte:P men det skal komme focal sin 2 kanaler til 3500kr:P har focal frontsett så må jo ha focal forsterker og?:p

 

 

har plana om og bytte bil til Nissan 200sx s13.. blir fet om jeg bygger stereo i den .. muligens til sommeren jeg skal prøve og skaffe meg en slik en :D

Lenke til kommentar
har fått meg denne dvd spillern til bilen min dvd spiller elkjøp

 

så tenkte nu om noen andre har den å prøvd å få den montert framme i dashborde? evt noen som har noen ideer til meg? har en nissan sunny om noen lurte vilken bil den skal i =)

 

spør om dere vil vite mere .. har det sinsyke proskjekte i bilen min!:p

 

Om du først skal ha noe bra er det vel lurt å spare opp litt penger så du får ett BRA anlegg?

 

Selv gikk jeg til innkjøp av en Pioneer AVIC-HD3BT. Er superfornøyd med den.

Neste steg med anlegget er å bytte de orginale fronthøytalerne i bilen med noen Focal høytalere og sette orginalhøytalerne bak. Så skal jeg samtidig se om jeg finner ut hvor jeg kan koble VSS signalet til GPS'en.

HD3BT'en spiller DVD filmer som bare det. God trykk er det av spilleren også, men skal man ha en sub og/eller mange høytalere kan det sikkert lønne seg med en ekstra forsterker.

 

En slik spiller som du gav link til vil nok bli vanskelig å felle inn i dashbordet uten å måtte plukke den ifra hverandre slik at drev og skjerm kommer på forskjellige steder.

Lenke til kommentar
har fått meg denne dvd spillern til bilen min dvd spiller elkjøp

 

så tenkte nu om noen andre har den å prøvd å få den montert framme i dashborde? evt noen som har noen ideer til meg? har en nissan sunny om noen lurte vilken bil den skal i =)

 

spør om dere vil vite mere .. har det sinsyke proskjekte i bilen min!:p

 

Om du først skal ha noe bra er det vel lurt å spare opp litt penger så du får ett BRA anlegg?

 

Selv gikk jeg til innkjøp av en Pioneer AVIC-HD3BT. Er superfornøyd med den.

Neste steg med anlegget er å bytte de orginale fronthøytalerne i bilen med noen Focal høytalere og sette orginalhøytalerne bak. Så skal jeg samtidig se om jeg finner ut hvor jeg kan koble VSS signalet til GPS'en.

HD3BT'en spiller DVD filmer som bare det. God trykk er det av spilleren også, men skal man ha en sub og/eller mange høytalere kan det sikkert lønne seg med en ekstra forsterker.

 

En slik spiller som du gav link til vil nok bli vanskelig å felle inn i dashbordet uten å måtte plukke den ifra hverandre slik at drev og skjerm kommer på forskjellige steder.

 

ja:( har tenkt på det .foreløbi får den nu bare brukes når bilen står i ro^^ ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...