Uderzo Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Jeg er nybegynner på overklokking og har lyst til å overklokke ram'en min. Men hvordan gjør jeg det, og hvor mye kan jeg overklokke uten at det går utover stabiliteten ? Hovedkort : Abit KX7-333 Ram : 1x 512 MB Corsair CMX 2700
dimetho Skrevet 13. februar 2003 Skrevet 13. februar 2003 Jeg lurer på det samme, men vet ihvertfall at det er noe du må gjøre i BIOS Har funnet ut et par innstillinger i min BIOS, men har ikke lyst å begynne å eksprimentere på egen hånd, for nå funker data`n min for en gangs skyld.... sjeldent, men true
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. februar 2003 Skrevet 13. februar 2003 Er ganske ny på området jeg og, men jeg tror du stiller opp volten i bios!
akzj0n Skrevet 13. februar 2003 Skrevet 13. februar 2003 Ta og les noen guider på overklokking.no Anbefaler også at dere leser litt i manualen til hovedkortet deres, står endel der. Ellers er det bare til å låse agppci, fyre opp fsb, gjerne ned med MP og masse vcore!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå