Endgame Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 som emne sier.. vet ikke om noen har spurt før her inne tidligere. og de får det jo alltid til . eller så kaster de det på skraphaugen. hehe
Kimelimm Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Hei! Velkommen til forumet. Jeg er ikke helt sikker på om de kommer ut med noen console spill, men hvis man ser på blizzard.com eller noe, så kanskje det står noe Ha ellers en god dag. Kim
Skogslik Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Tror ikkje dme har noe på gang til konsoll for øyeblikket.
Rallahr Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 De har uttalt at de skal fokusere på PC. Etter at de droppet Starcraft: Ghost, har de vært veldig anti-konsol.
Snorre Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Blizzard utviklet en stund Starcraft: Ghost, som var et fps i snike-sjangeren. Men de kansellerte spillet ettersom nestegenerasjons-konsollenekom, og spillet derfor ikke ville leve opp til de teknologiske standardene for samtiden. Etter dette har det ikke vært snakk om noe nytt prosjekt til konsoll. Tror Blizzard er en av utviklerne som kommer til å holde seg til PC-paltformen, og takk for det. Er for mange utviklere som rømmer PC-platformen da det vistnok er mer lønnsomt å tuvikle til konsoll.
Jext Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Vel, de har ikke noen grunn til å rømme. Det er få spillutviklere som har ansvaret for så og si nasjonalsporten til et land (Korea) med Starcraft som fremdeles er vanvittig populært. Starcraft 2 er for Blizzard en garantert, sikker vinner i PC markedet.
zeox Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Blizzard utviklet en stund Starcraft: Ghost, som var et fps i snike-sjangeren. Kan folk slutte å kalle tredjepersons spill for fps? takk. Syntes det blir litt feil å si at Blizzard er eller har vært anti-konsoll. Som Jext sier, de har ingen grunn til å "rømme" over til konsoll siden da de tjener så ufattelig mye på spillene sine allerede
Snorre Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Jeg skal slutte, jeg lover. Egentlig vet jeg mye bedre enn å kalle tredje person-spill for fps (first person shooter). Skulle vel heller kalt det en "stealth-shooter" eller noe lignende. Takk for korrigeringen hvertfall. =)
Endgame Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 Hei! Velkommen til forumet. Jeg er ikke helt sikker på om de kommer ut med noen console spill, men hvis man ser på blizzard.com eller noe, så kanskje det står noe Ha ellers en god dag. Kim takker for det :!:
Frohman Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Jeg skal slutte, jeg lover. Egentlig vet jeg mye bedre enn å kalle tredje person-spill for fps (first person shooter). Skulle vel heller kalt det en "stealth-shooter" eller noe lignende. Takk for korrigeringen hvertfall. =) Third person shooter er vel mer korrekt, vil jeg tro.
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Det meste korrekte er "third person stealth shooter". Dette siden spillet går ut på å vær en ghost som nettopp er en stealth unit i StarCraft. Men nok om det.
Batnobbit Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 De har vel et på gameboy? Hvis det teller. Det hetet Crazy Vikings eller noe sånt.
zeox Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 de har et par konsoll spill som Lost Vikings og Rock N' Roll Racing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå