Gå til innhold

Løst: fungerer dette tastaturet bare i Windows Media Center?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg kunne også tenke meg å kjøpe tastaturet til min HTPC, men jeg kjører Windows XP med TVedia og ikke Windows Media Center. Kan ikke tenke meg at det ikke skulle være ukompatibelt med andre Windows-versjoner, siden det bare er et IR-tastatur med en IR-mottager som kobles i USB-porten.

Lenke til kommentar
Selve tastaturet fungerer nok helt fint på en hvem som helst pc, men alle ekstraknappene er det ikke sikkert at kommer til å fungere. For alt vi vet så er kansje driveren innebygd i WMC og ikke tilgjenglig på cd/for nedlasting.

 

Kan nok stemme det. Elkjøp selger tastaturet til 399,- og de har åpent kjøp i 30 dager med full returrett uten spørsmål. Hmmm.. kanskje jeg skal ta meg en tur i butikken senere i dag og heller prøve det selv...

Lenke til kommentar

Mottakeren kan kjøpes sammen med MS sin fjernkontroll for Media Senter (dvs den følger med denne).

 

Tastaturet fungerer kun på PC-er med eHome Rollup 1 eller 2. Den virker som bare lar seg installere på Media Center, eller engelsk versjon av XP SP2.

 

Tastaturet virker også på Vista, men krever også der at fjernkontroll med mottaker kjøpes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...