The7thSense Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Hei igjen: Muligens et dumt spørsmål, men det står at de hovedkortene ikke støtter dual/quad cpu? Kan det stemme? E8500 er vel dual-core? eller har jeg misforstått noe? MVH The7thSense
The7thSense Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Da ble det bestilt Asus P5N-T Deluxe.
Zink Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Muligens et dumt spørsmål, men det står at de hovedkortene ikke støtter dual/quad cpu? Kan det stemme? E8500 er vel dual-core? eller har jeg misforstått noe? "dual/quad cpu" betyr 2 eller 4 sockets her, som på server-kort. Gjelder altså ikke antall kjerner/core.
The7thSense Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Muligens et dumt spørsmål, men det står at de hovedkortene ikke støtter dual/quad cpu? Kan det stemme? E8500 er vel dual-core? eller har jeg misforstått noe? "dual/quad cpu" betyr 2 eller 4 sockets her, som på server-kort. Gjelder altså ikke antall kjerner/core. Aha, takker. Nå har jeg lært nye nytt i dag også. Nyttig info for meg ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå