pompews Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Hei! sitter og kjeder meg nå så fikk lyst å spørre hvilke cheats folk bruke å ha det mest gøy med Vet ikke om det er forskjell mellom ps2 og pc med cheats, men uannsett. Jeg bruker ofte å gjøre sånn at alle folk forsvinner, så blir det bare gangstere igjen, så tar jeg en kode som ordner "Gang-war" elns så blir det sånn gangster fights i hele byen Jævlig arti faktisk
Siomir Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 jeg brukte den womans man koden en gang hvor alle damene i byen som du møter begynner å følge etter deg, det som jeg syns var artigs var å ta et helikopter som kan ta noen få og sette de av på taket og hoppe ut...de hoppa etter...dog uten fallskjerm...mwhaha
steinar2000 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 (endret) Er befriende å kunne fly med bilen når en vil. Endret 5. januar 2008 av Roterende Ulv
Gavekort Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Speedfreak = Alle bilene har nitro Hesoyam = Masse penger, fullt liv og armor kjkszpj = våpenkode (ja, jeg kan disse kodene utenatt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå