Gå til innhold

Hjelp! Jeg er ny på Xbox Live!


Skyttt

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått somla meg til å koble meg til Xbox live. Har blitt litt kjent med opplegget, lasta ned litt filmer og slikt. Men det er fortsatt mye jeg lurer på.

 

For det første, stadig vekk ser jeg at jeg vinner "gamerscore" i spillene mine. Tilsammen har jeg nå 245 gamerscore. Hva skal jeg egentlig med dette? Er det kun ubrukelige poeng eller kan de brukes til noe?

 

Også lurer jeg på dette med å spille live. Slik det ser ut nå har jeg en måneds gratis gullabonnement. Det er vel ikke alle spill man kan spille live med? Jeg har Mass Effect og Bioshock. Kan tenke meg at Bioshock har en multiplayer et sted. Hvordan spiller jeg med andre?

 

Og til slutt, har noen sett en bra pris på Oblivion GotY edition noe sted? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Gamerscore har ikke noen funksjonel verdi, den gjør ikke annet enn å forlenge e-peniser...

 

Verken Bioshock eller Mass Effect har multiplayer.

Lenke til kommentar

hehe litt kjipt for deg :p

bio shock og mass effect har ingen form for multiplayer og gamerscore er der bare for å vise hvor mye du har klart i alle spillene dine :p de kan ikke brukes til noe annet enn å skryte av, hvis man vil men da er man tard.

 

EDIT: camrot var før meg vist :p

Endret av effortfilm
Lenke til kommentar

Enig med Lord Shaft. COD4 er et veldig bra flerspillerspill og er vel det nest mest spilte spillet på Xbox Live bak Halo 3. Det er ikke dårlig.

 

COD4 er FPS og Gears er 3PS, så det går litt på smaken. Jeg foretrekker FPS så jeg syns at COD4 er et mye bedre spill.

 

Det fins over 100 demoer på Xbox Live nå som du kan laste ned gratis. Det er også ganske så mange arkadespill som du kan laste ned og prøve. Hvis du vil ha et bra flerspillerspill derfra kan jeg anbefale Bomberman Live på det sterkeste. Utrolig morsomt og jeg tror jeg kan spille det i flere år uten å gå lei.

 

Har vært på Xbox Live siden Halo 2 kom ut i 2004, så kan en del om tjenesten. Bare å fyre løs om det er noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...