Øssa Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Hei! Kjører spillet fint sånn ellers men etter at jeg har lastet et nytt område fryser karakteren. Hvis jeg lagrer etter at karakteren har frøset, velger exit to main menu og etterpå loader spillet jeg nettop lagret fungerer det som det skal igjen. Noen som har opplevd det samme? Øssa
KongRudi Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Du må ta på mere klær før du går inn i kalde områder.. bare tuller. Kan kanskje hjelpe å sjekke om du har de nyeste drivere til grafikk- og lyd-kort. Endret 4. januar 2008 av KongRudi
AvidGamer Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Du har vel installert siste patch? http://www.thewitcher.com/registration/en/www/patch.html
Øssa Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Skrevet 5. januar 2008 (endret) # Inneholder spoiler fra chapter 1 # Jepp, kjører versjon 1.2. Har ikke aller nyeste drivere, men er foreløpig på jobb og kommer til å bli det i noen uker til. Her er internetlinja så sløv at det kommer til ta meg en dag å laste ned nye drivere Har foresten og oppstått et nytt problem. Etter loadinga blir skjermen svart, og det eneste som fungerer er lyden Dette skjer etter at du har feid over Triss. Det er det lengste jeg har komt og kommer ikke forbi dette. Endret 5. januar 2008 av Øssa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå