Gå til innhold

Ekstrem lang leveringstid


Anbefalte innlegg

I dag dumpa det ned i postkassa en pakke fra play.com, saken er at jeg kan ikke huske å ha bestillt noe som helst. Men jeg åpnet den fordi jeg var jo nysjerig. Det var The elder scrolls IV Oblivion til pc. Å bestillings datoen? jo den er 15/3-2006. Altså virkelig lang leverings tid. Jeg kan heller ikke huske noen gang å ha bestilt det.

 

Noen som har opplevd det samma? lurer på hva jeg skal gjøre. Levere det tilbake eller? er egentelig ikke interesert i spillet nå.

 

Btw prisen er på 17,99

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert 17.99 Euro eller £

 

 

Ta kontakt med Play.com kundeservice du og forklar saken. Jeg har bare gode erfaringer med dem. (fikk returnert en CD p.g.a. den var "opibeskyttet" og det ikke var opplyst om på produktsiden...) Du får sikkert returnert pakken.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

17.99 er trolig i pund, dvs i underkant av 200 kroner...

 

Men trådstarter, hvorfor ike bare logge på play.com og sjekke ordrehistorikken din? Kanskje verdt å sjekke bankkontoen også og se om du har betalt for det...

Lenke til kommentar

Det hørtes ut som ekremt lang leveringstid. Men kan du ha bestilt det for lenge siden mens spillet var out of stock, også fikk de ikke inn en tilsvarende versjon før nå?

i alle fall når jeg har handlet på play og kjøpt out of stock ting så ligger de fort der i noen måneder før de får det inn. Men skal jo absolutt innrømme at snaue 2år hørtes mye ut :!:

Lenke til kommentar

Ja var innom å skjekket ordre historiken, kan ikke huske at jeg bestillte det. Men den ligger der i historien å bank kontoen min er akkurat trukket for det beløpet. Har sendt inn forespørsel om å få returnere det. Burde jo ikke gå an å bruke så lang tid uansett.

Lenke til kommentar

Fikk en email at det var greit å levere tilbake. Men i den sier de også.

 

We request that you return the item to us in secure packaging using

recorded delivery. If you are mailing from outside of the UK please use

an equivalent insured service.

 

Hva betyr egentelig dette? kan jeg ike bare legge pakka jeg fikk i posten med portoen jeg trenger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...