inaktiv000 Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 At man kan lage egne snarveier på knapper og i ventemodus er en flott ting, men jeg klarer ikke å finne valget direkte til innboksen (SMS) - kun menyen der man videre velger innboks, utkast osv. Hvordan fikser jeg dette?
DTS Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 -Meny -Verktøy -Innstillinger -Telefon -Ventemodus -Venstre, Høyre valgtast eller Programmer i ventemodus (alt etter hvor du skal ha snarveien) -Valg -Endre -Bla til Meldinger -OK
inaktiv000 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Takk for svaret, men når jeg velger Meldinger får jeg en snarvei til menyen som viser Ny melding, Innboks, osv. Jeg vil helst gå direkte til innboks.
Moby Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Hei cecolon! Jeg har også en e51 og jeg har ikke funnet noen raskere snarvei enn snarveien som fører deg til roten av meldinger, mulig det finnes programmer som fikser det... jeg savner også muligheten til å gå direkte til innboksen.
inaktiv000 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 En halvveis løsning kan være å laste ned Conversations-programmet, og linke rett til dette. Bruker det inntil videre.
genser Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 En løsning kan og være å slå på Innboks-visning i Aktiv Standby. Dette vil vise dine to siste sms og samtidig virke som link til innboksen. På E60 er valget på Meldinger - Innstillinger - Annet, men ser ikke bort i fra at det er med resten av Aktiv Standby-innstillingene på E51.
inaktiv000 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Det stemmer, men skulle gjerne hatt både e-post og sms i ventemodusen. Ganske utrolig at det ikke går an..
kazzoo Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 En har jo e-post på hurtigknapp, og etter trykk på den er det to trykk til venster på menyknappen(den store) og så er man i innboksen. Er 3 trykk fra der man er, er vel egentlig ikke så ille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå