Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvordan forstørre penis?


Gjest ukjent person

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg vet om en kjempeefektiv krem som forstørrer penis. Den heter Lano. For å få tilstrekkelig effekt må den påføres av et menneske av motsatt kjønn. Kremen må maseres varsomt inn og resultatet kan lett bli en fordobling iløpet ab kort tid. Virkningen er dessverre kortvarig, men dette tisrommet pleier å være tilstrekkelig. Lykke til!

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg vet om en kjempeefektiv krem som forstørrer penis. Den heter Lano. For å få tilstrekkelig effekt må den påføres av et menneske av motsatt kjønn. Kremen må maseres varsomt inn og resultatet kan lett bli en fordobling iløpet ab kort tid. Virkningen er dessverre kortvarig, men dette tisrommet pleier å være tilstrekkelig. Lykke til!

Vet ikke om dette er en spøk eller ikke, det for en moderator avgjøre, men det han leter etter er noe som gir han større penis i stiv tilstand og ikke noe som hjelper han med å få ereksjon.

Lenke til kommentar
Gjest ukjent person
Hvor gammel er du?

Det er allmen kjent at gutter gjør seg ferdig med puberteten senere enn jenter, og at penisen kan vokse til de blir ca18 år.

Ikke alle trenger å vokse i hele perioden heller, så slapp av. Uansett skal det mye til før du ikke kan tilfredsstille ei jente. Vanlig lengde er mellom 10 og 20cm hos en ferdig utviklet gutt (14-16 i Norge).

 

 

Err. Kona?! Er du gift er du hvertfall over 18, så da lurer jeg egentlig på hva kona di tenker på? Evnt. hva dere gjør feil i senga som får henne til å si noe så dumt...

 

jeg er 19 år, og er gift med denne vidunderlig dame! :)

 

PS. J@cob hvor får jeg tak i en sånn balsam? har du prøvd den?

 

kan fast lege hjelpe meg? eller andre lege? evt hvor?

 

takk takk

Lenke til kommentar

minner meg om en ting jeg så på discovery eller en lignende kanal.

Var noen som for rundt med 2 tunge metall baller som hang fast i kuken.

De sto der å skrevet mens de prøvde å få ballene til å "svinge".

Hate me if im wrong, men husker kanskje at det gjor til at vevene strakk seg endel og mye mer styrke i den muskelen som løfter kuken eller va jeg nå skal kalle det.

Men må mye dedikasjon til.

Lenke til kommentar
Gjest ukjent person
minner meg om en ting jeg så på discovery eller en lignende kanal.

Var noen som for rundt med 2 tunge metall baller som hang fast i kuken.

De sto der å skrevet mens de prøvde å få ballene til å "svinge".

Hate me if im wrong, men husker kanskje at det gjor til at vevene strakk seg endel og mye mer styrke i den muskelen som løfter kuken eller va jeg nå skal kalle det.

Men må mye dedikasjon til.

 

så du mener at det kommer til å hjelpe meg hvis jeg skal gå rundt med 2 tunge metall baller hengt fast i kuken? :hmm:

Lenke til kommentar

Det eneste som virker bortsett fra operasjon er å strekke og ødelegge vevet sånn at cellene multipliserer seg og blir fler for å takle slitasjen bedre. Akkurat sånn som muskler blir større når du løfter vekter. Se på jes extender-linken over, den er jo tilogmed vitenskapelig bevist at funker. Ulempen er selvfølgelig at du må gå med den i mange timer over flere måneder.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest Ukjent

Joda, penis kan "trimmes/trenes" litt..

Har selv klart å legge på et par cm. Både i lengde og litt i omkrets. Ikke fordi jeg trengte det, men fordi jeg hadde lyst til å prøve.. Det kalles "Jelqing" eller noe liknende.. Dvs på norsk: Melking, nesten da..

Varm godt opp, men hold penis slapp til halvstiv under "treningen".

Du kan bruke et varmt håndkle også. (Ikke rundt pungen, kun skaftet. Ikke for varmt heller, men det skjønte vel de fleste.)

 

Begynn å "melke den" omtrent som man melker ei ku. Dvs ta tak innerst, jo lenger inne jo bedre. Klem med 2 fingre (eller evt tommel+2 fingre på hver side, det er de to sidekammerne som er viktige.) rundt og dra helt ut mot hodet. Penis skal være slapp eller halvstiv. IKKE stiv når du gjøre dette.. Du trenger ikke å melke under penis, dvs der urinrøret går ut, og blodet går til penishodet. Ikke mer enn det du gjør på sidene ihvertfall.

 

Du kan også ta tak i penishode, og trekke i penis. I noen sekunder(30-60sek), i alle retninger. Høyre, venstre, ned og oppover. (Utover har liten effekt)

 

Så har du "kegel"-øvelser. Dvs når du drar på "fisketur". Dvs bruker litt muskler og litt blod og får penis til å vippe oppover. (Om du er stiv eller halvstiv spiller liten rolle, da det er bevegelsen som er viktig). Dette gjentar du så mange ganger du klarer. 25-50 ganger er bra begynnelse.. Etter hvert kan du prøve med et lite håndkle hengende over tuppen av penis. (Du kan også trene når som helst.

 

En annen ting du kan øve på, er å holde igjen.. Dvs, ved å gjøre disse øvelsene, så vil de fleste føle seg temmelig stimulert. Så det er lett å "ta noen kjappe grep, for å nå "finalen".

Men, prøv å la være. Øvelsene tar ca 10-12minutter, (daglig?)..

Prøv å "holde igjen" med den innvendige penis-lukke-muskelen FØR du oppnår klimaks. Slipp penis, og ikke rør.. Vent en liten stund.. 30-120sekunder. Begynn på nytt med "melking" til like før klimaks.. Jo flere ganger du klarer å holde igjen, desto større kan spruten bli når du til slutt åpner slusene..

Lykke til..

Hilsen tidligere 17cm, nå 19cm. (før 14 i omkrets, nå 15)

Ja, resultatet forblir !

Lenke til kommentar
Gjest mr. 17-18

Her er ett parr øvelser du kan teste ut. Kan jo funke. Noen sier Arabere fant ut en måte å forstørre penisen sin. Hørt at de har pikken på gulvet men kan jo være myte. Eller bare litt overdrevet. Tenkte jeg skulle teste ut noen av disse øvelsene selv bare for å se selv om jeg er ganske fornøyd med det jeg har =P. Bare noe å bruke tiden på.

 

 

1. Klassisk strekking

 

Han bruker glidemiddel, griper rundt penisroten og presser den nedover. Slik strømmer blodet gjennom skaftet og inn i penishodet. Denne øvelsen skal utføres 50 ganger, opptil 5 ganger i uka.

 

 

2. Sakte rotasjon

 

Her tar han tak bak penishodet med et standard grep og roterer så penis med eller mot klokka, altså rundt i sirkler. Hver runde bør ta cirka ti sekunder.

 

 

3. Rask «flipping»

 

Her dekker han testiklene med den ene hånda, mens han tar tommel og pekefinger rundt penisroten med den andre og flipper opp og ned. Skal utføres 200-300 ganger, hver andre dag.

 

 

 

4. Dobbeltstrekk

 

Her sitter han med et godt grep om penishodet og retter ut lemmet samtidig som han lener seg bakover. Poenget er å kjenne at man strekker. Når man kjenner dette er poenget å holde posisjonen i ti sekunder. Skal gjøres to ganger i uka.

 

5. Bestefarklokke

 

Her står han oppreist med et godt grep under hodet og trekker penis ned mot gulvet. Så beveger han seg frem og tilbake som en bestefarklokke mens han holder i penis. Skal gjentas 75?100 ganger, tre ganger i uka.

 

6. Håndkleheng

 

Her må penis være erigert. Han legger et håndkle over penis og holder i 3-4 sekunder. Mer vekt kan legges på for eksempel ved å fukte håndkledet, men da bør han også holde håndkleeet oppe lenger, i opptil ti sekunder. Skal gjentas hver dag.

 

7. Fritt svev

 

Han ligger på ryggen, tar i tak rundt penis og ser til at den peker rett mot tærne. Så løfter han bena sakte i været, opp mot brystet sitt. Skal gjentas ti ganger, og utføres to ganger i uka.

 

8. Magestrekk

 

Her ligger han på siden med bena diagonalt med magen, og legger så penis inn mellom bena sine. Så er det bare for ham å strekke ut magen og holde posisjonen i fem minutter. Skal gjentas en gang i uka.

 

 

 

Lykke Til

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Gnetics Extender Penisforlenger - no.gneticsextender.com Har nå brukt Gnetics Extender i ca 5 mnd. Og til alle dere tvilere der ute : Den virker ! Ville gjerne prøve dette produktet og var kansje en av dem som ikke var skeptisk til denne metoden. Vet at "Strekking" av kroppsdeler og lemmer har blitt utført med resultat i årevis. Har økt lengden ca 3 cm på denne tiden. Fra 15-18 cm. Noen hevder at man kan kun øke lengden med 1-2 cm, men dette er ikke riktig. Bruker den 2-3 ganger i uken ca 2-4 timer hver gang. Og har tenkt å fortsette med dette fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...