Gå til innhold

frakt ved bestilling av spill via nettbutikk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg tenkte jeg skulle bestille super mario via nettbutikk siden det er der det er billigst og der har de det på lager :p

Noen som vet om det sendes som brev om jeg betaler med visa? frakten sto som 42,- (fra dvdhuset)..

Prøvde å søke litt på forumet , men fant ikke akkurat dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om du betaler med visa, må du nok betale frakten også. Hos Absoluttspill.no er det 29,- kroner, og de er veldig kjappe med leveringene. Ser at spillet er 10,- kroner dyrere der, men frakten oppveier dette. Du sparer faktisk 3,- kroner :thumbup:

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Ja, det sendes som brevpost, dvs at den kommer i psotkassen din.

Skrevet (endret)

Huff, nå skulle jeg bestille og mens jeg registrerte bruker på siden ble spillet utsolgt :no: Typisk

EDIT: men jeg kan vel egentlig bestille fra absolutt spill, var bare 10kr dyrere og jeg har mye bra om de :)

Endret av CiRcLe7
Skrevet (endret)

ja, regner vel med å få det på mandag, tviler på at det kommer i morgen når jeg bestilte nå, eller?

Endret av CiRcLe7
Skrevet (endret)

Har bestilt mye fra Absolutt Spill selv. Bestilte sist fra Absolutt Spill i går, dog det var to andre spill, ikke Super Mario Galaxy.

Tråden skal vel heller her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=413

Edit: Super, ikke soper. :roll:

Edit 2: Om jeg bestiller en helg, får jeg spillet/spillene på tirsdagen etterpå. Bor på Vestlandet.

Endret av überSviker
Skrevet
Har bestilt mye fra Absolutt Spill selv. Bestilte sist fra Absolutt Spill i går, dog det var to andre spill, ikke Super Mario Galaxy.

Tråden skal vel heller her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=413

Edit: Super, ikke soper. :roll:

Edit 2: Om jeg bestiller en helg, får jeg spillet/spillene på tirsdagen etterpå. Bor på Vestlandet.

jaok, visste ikke at jeg skulle opprette der:p det beklager jeg.

Jeg bestilte jo på fredag kl 16.00, og i dag fikk jeg mail om den var sendt. satser på at den ligger i postkassa på mandag :)

Skrevet

Noen som vet om frakt fra England.. Tenkte jeg skulle bestille fra Play.com og det står at det er gratis frakt, men visste ikke om det var gratis helt til Norge...Noen som vet no?

Skrevet
Noen som vet om frakt fra England.. Tenkte jeg skulle bestille fra Play.com og det står at det er gratis frakt, men visste ikke om det var gratis helt til Norge...Noen som vet no?

Tror kanskje du får opp noe om du søker her på forumet, jeg har lest om det der et sted :p

Skrevet

Du betaler den prisen som står der. Enten er det fraktfritt eller så er fraktprisen innbakt i prisen.

Skrevet

spillet lå i postkassa på mandag! glemte å skrive her.. men tenkte jeg kunne gjøre det om det var noen som lurte. (bor på østlandet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...