Gå til innhold

Lei av 3dmark03 relaterte diskusjonene?


m`K

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av å bare se 3dmark03 diskusjoner nå.

Det er bare så enkelt at programmet suger og krever alt for mye. Ikke engang gidd å last det ned om du ikke allerede har lastet det ned og ikke installer det vis du ikke allered har installert det !

Sammenligne testene er bare tøv. Det er så dårlig at kun radeon kort får en rimelig score her. Programmet drar seg tydligvis nytte av de 8 pipelinsa R300 brikkene har og dette har ikke all "impact" på FPS'en å gjøre i nådagens spill. som F.eks "quake3".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele pointet med 3dmark2003 er at den skal teste ytelsen under DirectX9, og hvor godt maskinen vil yte under kommende spill som f.eks. Doom 3. Selvsagt vil vi se lave poengsummer nå, slik var det jo også når 2001 kom. Vi vil nok se poengsummer godt over 10 000-grensen om en stund.

 

Dersom du skal teste hvor godt maskina di duger i Quake 3 får du vel fortsette med 3dmark 2001.

Lenke til kommentar
Jeg er lei av å bare se 3dmark03 diskusjoner nå.

Det er bare så enkelt at programmet suger og krever alt for mye. Ikke engang gidd å last det ned om du ikke allerede har lastet det ned og ikke installer det vis du ikke allered har installert det !

Sammenligne testene er bare tøv. Det er så dårlig at kun radeon kort får en rimelig score her. Programmet drar seg tydligvis nytte av de 8 pipelinsa R300 brikkene har og dette har ikke all "impact" på FPS'en å gjøre i nådagens spill. som F.eks "quake3".

 

 

Hvis du er lei av diskusjonene om 3dmark03 så får du vel bare drite i dem da vettu....Hvis man prøver så er det ikke så veldig vansklig.. 8)

 

Jeg gir fult faen i hvem som får høyest poeng sum osv...Bare så lenge jeg har en pc som greier og gjøre det som trengs så lever jeg fint i verden....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...