BigJackW Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Hei Skal velge meg en ny character med er usikker på hva jeg skal velge. Skal velge på horde-siden. Er heller ikke så veldig kjent med klassene uansett alliance/hore. Håper noen kommer med fornuftige svar. :-)
Shiktu Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Paladins er morsomme. De kan litt av alt og er vel ganske attraktive når det kommer til raids.
Anathema Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 hore. Hihi, Uansett, er drøssevis som har spurt om dette, bare ta en kjapp scrollerunde i WoW forumet så ser du hva jeg mener. Ellers er det massevis av gode informasjonssider på klasser, du kan jo starte på www.wow-europe.com for det mest grunnleggende.
heppa Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Jepp, sjekk Class-forums på Blizzard's Wow-side - der finner du ofte nyttig info om hver klasse, samt en rekke poster fra spillere som klager over hvor "helt grusomt det er å spille "<insert class>, fordi man blir "one-shotta" av alle andre klasser osv Uansett, å lese class-forums er en god start, det er også det beste stedet å stille spørsmål om klassen. HVA du ønsker å gjøre i spillet(PvP/PvE) vil selvfølgelig spille en rolle med tanke på hva slags svar du får.
Bredoc Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Om du ikke har bestemt deg enda kan denne tråden være nyttig. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=741595
Bredoc Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Lykke til med magen Endret 4. januar 2008 av Ashvan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå