Gå til innhold

vista ult. x64 asus hov.kort - NSIS ERROR på alle downloads


Anbefalte innlegg

hey, har Asus P5N32-E SLI vista x64 ult. på alle downloads får jeg denne feilmeldigen

 

post-43218-1199364335_thumb.png

 

både i IE 7.0 og firefox får jeg feilen

 

prøver og laste ned en fil fra sourceforge har prøvd og laste ned samme filen fra flere steder så det er ikke siden det er noe feil med.

 

nå sitter jeg i xp og da går det fint og laste ned.

 

både i IE og firefox stopper downloaden på 8.1 MB når den egentlig er på 9.1 MB, så henger den der i 5-10 sec så sidet windows at nedlastingen er ferdig, så får jeg ikke opnet den, jeg skjekket hjemmesiden til asus får å se om det kunne være nettverks drivere (chipset drivere) men da fant jeg bare dette:

 

NVIDIA MCP55 Package Driver V1.08 for Windows Vista.(Vista beta drivers are for testing only)

 

som er fra: 2006/11/21 update

 

hva annet kan være feil???

 

takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey jeg har akuratt det samme problemmet,men hos meg klikker også steaming fra fex youtube på ca 80 % på alt jeg skal se. Jeg har et asus A8N-SLI premium og problemmene kom først etter jeg formaterte. Kan huske jeg hadde samme problemer sist gang jeg formaterte,men husker ikke hva jeg gjorde for å fixe det. jeg tror kansje jeg har instalert en fucka driver eller no. fant du ut noe som fixet problemmet hos deg?btw Jeg har win xp pro på min.

Endret av stray
Lenke til kommentar
Prøv å deaktivere checksum offloading i eth driverens config.

 

Hvor finner jeg det da? gikk inn på device manager fant kortet gikk så på properties så configuration der er det en ethernet properties men når jeg åpner den kommer det bare en feilmelding at filen ikke kan bli funnet.prøver jeg å kjøre resten av valgene innpå configurations kommer samme feilen,så det virker som om noe er fucka opp. lurer på om jeg bare ska prøve formatere en gang til å se om jeg kansje kan finne noen bedre drivere eller no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...