Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Det skal innholde: Vokalist Gitarsit(en eller to) Bassist Trommis evt. Keyboard
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 (endret) Vokalist: Chris Cornell(Audioslave) Gitarister: Slash og Herman Li( Guns N' Roses og Dragonforce) Bassist: Michael Balzary(Red hot chillipeppers) Trommis: Travis Barker(Blink 182) Bandnavn: Guns And Red Hot Dragons Endret 3. januar 2008 av samebror
svinepelz Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Vokalist: Gitarist: Robert Fripp Bassist: Trommis: Morgan Ågren Tror det kunne ha blitt en eksplosivt kreativ miks. Endret 3. januar 2008 av svinepelz
pompews Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Vokalist: Anders Fridén (In Flames) Gitarist: Jesper Strömblad (In Flames) Gitarist 2: John Petrucci (Dream Theater) Bass: Cliff Burton (Metallica) Trommer: Mike Portnoy (Dream Theater) Tror det hadde blitt en heftig og eksplosiv lyd... Anders med sin dritbrae growling og clean, Jesper sine fete og kreative riff, Cliff med en heidundrade bass i bakgrunnen, John shredder gitaren på det høyeste nivået, og Mike trommer løs på slagverket. det hadde sikkert blitt et digg band! Hva det skulle ha hette aner jeg ikke, kanskje: Clayman eller Monometal Hahah Endret 4. januar 2008 av pompews
NiceViolence Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Vokalist: Mikael Åkerfeldt av Opeth (Dritbra clean og growl) Gitarist # 1: John Petrucci av Dream Theater (Verdens beste shredder, uten tvil) Gitarist # 2: Michael Romeo av Symphony X Bassist: Billy Sheenan Trommis: Mike Portnoy av Dream Theater Drømmerekka!
Kakofoni Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) I say et band med Syd Barrett, Jonas Bjerre og Robert Fripp. <3 Alle fra sin egen storhetstid, så klart. Endret 3. januar 2008 av Mr. Crowley
BlindAct Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Vokalist: Matthew Bellamy (Muse) Gitarist 1: Matthew Bellamy (Muse) Gitarist 2: John Frusciante (Red Hot Chili Peppers) Bassist: Christopher Wolstenholme (Muse) Trommis: John Dolmayan (System of a Down) Ville nok vært vanskelig å få til med alle sammen her, siden de er fra forskjellige sjangre. Men så går jo dette på ferdighet, og da er dette favorittene mine.
Uin Viel Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Vokal: Kristoffer Rygg evnt. Mike Patton Gitar #1: Frank Zappa Gitar #2: Robert Fripp Bass: Geddy Lee Trommer: Terry Bozzio Spennende og sær kombinasjon, med Zappa i spissen; selvfølgelig.
Fisker Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Gitar 1: Buckethead Gitar 2: Øystein Sunde Bass: Christopher Wolstenholme Vokal: Bjarne Brøndbo Trommer: Trengs ikke.
Batnobbit Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Husker en lignende tråd for en stund siden but anyways: Trommer: Frost Bass: Han i Carpathian Forest Vokal1: Han i Venom Vokal 2: Han i Anaal Nathrakh Gitarist Rythm: Abbath Gitarist Lead:Isahn(?) Kansje ikke drømme banet men et band jeg ville definitivt hørt på
Programvare Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Vokalist: La Sale Famine de Valfunde (Peste Noire) Gitarister: Øystein Sunde og (Dream Theater)Bassist: (ex-Metallica)Trommis: (Dream Theater)Keyboard: (Dream Theater)Fiolinist: (My Dying Bride) Oppfordrer alle til å legge til youtube-links for at tråden ikke skal bli så kjedelig. Endret 3. januar 2008 av Vintermåne
TLZ Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Oppfordrer alle til å legge til youtube-links for at tråden ikke skal bli så kjedelig. Jeg har et bedre forslag. I steden for at folk bare slenger sammen en liste av favorittmusikerene sine så kan folk prøve å ta sammen folk i et band som de faktisk tror vil passe sammen. Så skrive en (detaljert) beskrivelse av musikken denne bandet ville ha produsert. (og evt. mer som hvordan bandet fungerer sammen, osv...) Hvis ikke blir bare dette en listing over favorittmusikerene til folk, og med eller uten YouTube-klipp så blir det kjedelig. (Poster selv et drømmeband hvis jeg kommer på ett.) Endret 4. januar 2008 av TLZ
Programvare Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Bra forslag TLZ. Tror mitt band ville blitt ganske interessant for å si det på den måten
Anomi Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Vokal: L.G Petrov (Entombed) Trommer: Frost (Satyricon) Gitar 1: Matt Pike (High on Fire) Gitar 2: Wino Weinrich (Saint Vitus/the Obsessed) Bass: Martin Eric Ain (Celtic Frost) Jeg synes vi burde ha med bandnavn også. Edit: Bandet hadde hørt ut som et slags blackend-stoner band med fet brølevokal. :!: Det hadde vært så jævlig tøft! Endret 3. januar 2008 av PiratKamerat
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 bandnavn ja, det er jo ganske tøff det å
NightKeeper Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Vokalist 1: Maynard James Keenan (Tool) Vokalist 2: James Hetfield (Metallica) Vokalist 3: Mikael Åkerfeldt (Opeth) Lead-gitar: Dimebag Darrell (Pantera) Rytme-gitar: James Hetfield (Metallica) Synth-gitar: Adrian Smith (Iron Maiden) Bassist: Cliff Burton (Metallica) Trommer 1: Danny Carey (Tool) Trommer 2: Martin Lopez (Opeth) Keenan som main vokalist, Hetfield som mer thrash-vokalist og Åkerfeldt bruker vi til growl (ikke noe clean..). Dime spiller lead slik vi kjenner han, med sine shredderskills og kanon-soloer. Hetfield er jo en kanon rytme-gitarist, og Adrian Smither spiller synth-gitar, slik som på Somewhere in Time Cliff Burton er selvskreven på bass. Danny Carey er gruppas trommis, han er et monster, rett og slett. Martin Lopez fra Opeth blir brukt når vi skal ha dobbelt-pedal-greier Musikalsk vil gruppa ligge i den progressive sjangren, med hovedfokus på teknisk, progressiv og alternativ thrash / heavy metal. Ville sikkert ikke funka men. Kan vel si at musikken er en blanding av ...And Justice For All, Lateralus, Somewhere in Time og Deliverance Sikkert noen leifer, trøtt... Endret 3. januar 2008 av NightKeeper
noodles Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Det har allereie vore ein tråd om dette temaet og her er mitt innspel.
Laughing Madcap Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Thåstrøm og Thom Yorke på vokal. David Gilmour på Gitar. På bass og trommer, noen litt anonyme som fyller lydbildet.
Batnobbit Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Husker en lignende tråd for en stund siden but anyways:Trommer: Frost Bass: Han i Carpathian Forest Vokal : Han i Anaal Nathrakh Gitarist Rythm & Vokal: Abbath Gitarist Lead & Vokal:Isahn(?) Kansje ikke drømme banet men et band jeg ville definitivt hørt på Ok, så skal jeg forklare det litt nærmere. Med nærmere ettertanke så tror jeg han i Venom ikke passer inn alikevel. Abbath sin growling ville passe som vers synging. Rett før refrenget kunne de hylene til han i AN komm etterfulgt av Isahin(?) sin skriking. Noen av sangene skulle ha inneholdt core. Så Isahin(?) og han fra AN skulle sunget det mens Abbath stod og sang noe annet. Forvirret? Jeg også.
Anbefalte innlegg