vadesign Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Har ikke lett spessielt etter denne type program fordi jeg ikke vett hva det kalles, men uansett her kommer spørsmålet: Finnes det et program, hvor man kan legge inn foreksempel navn på 100 filmer hvor man så etterpå feks. kan trykke sorter; så sorteres navnene alfabetisk???
Cashmere Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Lurer på det samme, men har ikke peil på hva jeg skal lete etter...
vadesign Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Skrevet 2. januar 2008 Lurer på det samme, men har ikke peil på hva jeg skal lete etter... Har liksom 200 + filmer, veldig slit å sitte å sortere selv...
endrebjo Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Exel og OpenOffice Spreadsheet kan sortere lister.
vadesign Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Skrevet 2. januar 2008 Exel og OpenOffice Spreadsheet kan sortere lister. Jeg har OOffice: Base, Calc, Drav, Impress, Math og Writer er det noen av disse eller er SpreadSheet et egent program innenfor disse?
Harald Staff Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 OO Calc er et spreadsheet (=regneark) som kan gjøre jobben. HTH. Beste hilsen Harald
endrebjo Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Jepp. Det heter bare OpenOffice Spreadsheet her i Ubuntu, men Calc er vel det riktige navnet.
vadesign Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Skrevet 2. januar 2008 Neste spørsmål, kan dere lage en enkel forklaring på hvordan man gjør det i OO Math?
endrebjo Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Skriv inn filmene nedover i samme kolonne. Når du skal sortere velger du kolonnen ved å klikke på kolonnenavnet (f.eks A). Deretter er det 'Data' -> 'Sorter'.
kjeklulf Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Neste spørsmål, kan dere lage en enkel forklaring på hvordan man gjør det i OO Math? Math er feil verktøy, Calc er riktig verktøy. Det må da gå an å lete litt?
vadesign Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Skrevet 2. januar 2008 Neste spørsmål, kan dere lage en enkel forklaring på hvordan man gjør det i OO Math? Math er feil verktøy, Calc er riktig verktøy. Det må da gå an å lete litt? Helt sant, kom på det etterpå var bare å lete i maks 5 sekunder så fant jeg det selv. takker for hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå