Gå til innhold

GUIDE: Hvordan Jailbreake/åpne en iPod Touch for 3.Parts programvare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en del apps nå på iPoden, og jeg lurer på om de suger batteriet? Ved å bare ha dem der. Jeg har slått av SSH, men likevell går den litt kjapt ned. Er iPoden som en mobil, at hver gng jeg starter et spill synker batteriet kraftig?

 

 

 

ja det vil jeg si...

 

har testet litt ved batterilevetiden på ipod touch når jeg hadde jailbreaka den så hadde jeg åver 57 iconer på home screen:P alt fra spill , emulatorer, vnc, ttc, ffl, osv jeg laddet ipoden sirka 2-3 ganger daglig og mange gang lott jeg den bare være til koblet i pcen for jeg var så lei og ikke kunne skjekke mailn, maps whater eller noe uten at jeg var nødd til og ladde den etter en lite halv time.

 

så etter 1 månede med batt tesing ved jailbreak så bestemte jeg meg til og restore ipoden og lage en ny konto, oppdaterte til 1.1.3 og no var batteri tia økt fra 2-3 ganger lading daglig til 1-2 dager før jeg trengte og ladde den...

 

 

selvfølgelig vist du ser mye film hører musikk osv. så tar den mye strøm uansett om den er åpnet for 3 Gr eller ikke

 

 

 

btw www.freewebs.com/iyoutouch

Lenke til kommentar

Advanced options appen er veldig fin å ha til tider, gir deg mulighet til å bytte ut batteri bildet i toppen med et tall som viser prosent av batteriet som er igjen , samme kan du gjøre med wifi og dets styrke.

 

^^Jeg driver for øyeblikket også å lager en iTouch side på Norsk. men kan nok ta litt over noen dager før den er i full bruk.

Hvis noen har lyst å hjelpe meg med siden i senere anledning (som f.eks skribent) er det bare å si ifra

Lenke til kommentar

Man begynner med det små ;)

 

Nå har jeg utrolig liten erfaring med web design, men kan ganske mye innen Photoshop. Så hvis du trenger en banner eller lignende er det bare å spørre ;)

 

Jeg har ikke så mye fritid til å holde på med sånt da. For det meste helger, og visse dager etter skole hvor jeg har ingenting å gjøre. Bare så du vet lizm ;)

Lenke til kommentar

Her er siden:

 

http://touchnorge.890m.com/

 

Banner request:

 

Hvis noen kan vil jeg gjerne at banneret skal stå i stil med siden, og samtidig ha noe med iPod Touch å gjøre :D

det hadde vært smør på flesk hvis du/dere hadde klart å lage den samme rute effekten som er på banneret nå :D

 

bare å registrere seg :D De som har meldt seg vil bli satt som skribenter.

 

PS: Siden er på engelsk foreløpig, men det varer ikke lenge

Lenke til kommentar

Ja, så det jeg å nå..

les hva det står der.

 

You see this page because system administrator of 000webhost.com is currently checking this website for malicious content. This redirect will be removed once we will finish manually checking all files on this account. As far we check over 100 websites it can take about 2-4 hours to complete. If you are owner of this website you will get email confirmation once its done.

 

Skal si ifra når den er tilbake

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Toppers, her er "mal" fra siden.

 

 

 

ikke lag noe lengre ut enn "rammen".. : D

Som sagt så hadde det vært toppers om dere/du kunne lagd med den samme "rute" effekten : ]

+ litt livlige farger

 

EDIT: Skal prøve å lage en selv. (tegne en med tegnebrette')

 

 

EDIT : For hver gang jeg prøver å lage et innlegg på siden får jeg erroren:

Not Acceptable

 

An appropriate representation of the requested resource /wp-admin/page.php could not be found on this server.

 

 

"

Dette er mest sannsynelig på grunn av web hosten, så kan godt hende jeg må endre side igjen.

Jeg skal hodle dere oppdatert.

 

liten men beste løsning, men som sikkert ikke kommer til å skje:

Dere kan donere noen kroner til meg til jeg får råd til et års abonnemang hos one.com web hosting med .com eller .net domene.

 

Webhotell type 10 a 12 måneder NOK 120,00

Årlig domeneafgift (.net) NOK 100,00

Opprettelse NOK 100,00

I alt ekskl. mva. NOK 320,00

 

Kan sikkert betale ut av egen lomme, men det er "dere andre" jeg gjør dette for.

Jeg sier ikke at dere må donere, men det hadde vært fint :p

 

-ThomasT

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...