Gå til innhold

GUIDE: Hvordan Jailbreake/åpne en iPod Touch for 3.Parts programvare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har sett dette før? Hehe. Når jeg hadde oppdatert til v.1.1.2 og byttet pc (der ligger jailbreak v.1.1.2 filene) startet iTunes automatisk og dette poppet opp. Svarte fint Ikke send. De prøver vel å fjerne hacken eller noe, noen som har infor om v.1.1.3?

 

Hvorfor trykket du ikke "Vis Detaljer" så hadde du kanskje funnet ut hva det dreide seg om ...

Lenke til kommentar

hei. jeg har problemer. jeg har fullført steg 6. og itunes og ipoden var koblet til dataen. alt var ferdig i steg 6. men så gikk strmmen i huset. så alt koblet av. og nå får jeg ikke opp ipoden når jeg kobler til kabelen og ipoden kommer heller ikke på når jeg trykker på turn on på den.....!!!!!!!!! er helt ny denne touch!

 

 

hjelppppp

 

hva skal jeg gjøre

Lenke til kommentar
Noen som har sett dette før? Hehe. Når jeg hadde oppdatert til v.1.1.2 og byttet pc (der ligger jailbreak v.1.1.2 filene) startet iTunes automatisk og dette poppet opp. Svarte fint Ikke send. De prøver vel å fjerne hacken eller noe, noen som har infor om v.1.1.3?

 

Hvorfor trykket du ikke "Vis Detaljer" så hadde du kanskje funnet ut hva det dreide seg om ...

 

Var egentlig bare ment som tull. Er jo folk som har skrevet om at de hadde fått den, og så tenkte jeg at jeg kunne informere om hvordan jeg fikk den. Var bare det.

 

hei. jeg har problemer. jeg har fullført steg 6. og itunes og ipoden var koblet til dataen. alt var ferdig i steg 6. men så gikk strmmen i huset. så alt koblet av. og nå får jeg ikke opp ipoden når jeg kobler til kabelen og ipoden kommer heller ikke på når jeg trykker på turn on på den.....!!!!!!!!! er helt ny denne touch!

 

 

hjelppppp

 

hva skal jeg gjøre

Har du prøvd å Force Restore den?

Lenke til kommentar
Noen som har sett dette før? Hehe. Når jeg hadde oppdatert til v.1.1.2 og byttet pc (der ligger jailbreak v.1.1.2 filene) startet iTunes automatisk og dette poppet opp. Svarte fint Ikke send. De prøver vel å fjerne hacken eller noe, noen som har infor om v.1.1.3?

 

Hvorfor trykket du ikke "Vis Detaljer" så hadde du kanskje funnet ut hva det dreide seg om ...

 

Var egentlig bare ment som tull. Er jo folk som har skrevet om at de hadde fått den, og så tenkte jeg at jeg kunne informere om hvordan jeg fikk den. Var bare det.

 

hei. jeg har problemer. jeg har fullført steg 6. og itunes og ipoden var koblet til dataen. alt var ferdig i steg 6. men så gikk strmmen i huset. så alt koblet av. og nå får jeg ikke opp ipoden når jeg kobler til kabelen og ipoden kommer heller ikke på når jeg trykker på turn on på den.....!!!!!!!!! er helt ny denne touch!

 

 

hjelppppp

 

hva skal jeg gjøre

Har du prøvd å Force Restore den?

 

 

og hvordan force restore jeg den?

Lenke til kommentar
Du finner det når du har jailbreakan.. "programmet" heter install hvor du kan installere mange forskjellige progs.. På noen enkelte prog så må man legge in kilder, ex: iphone apps

 

ja har skjønt det men hvor finner jeg programmer som er til touch. hva slag programmer kan jeg ha på den? maile programmer?

 

og hva er den SSH ikonet på ipoden min nå etter jailbreaket vellykket ?

 

fant ut av hvor alle programmer ligger... lå visst under den install ikonet. der kan jeg velge det jeg vil installere. ikke sant=?

Endret av tvilling81
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...