Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Skrevet

xersess er Naustdøl, og er av same årgang som meg (1991). Ei tid tilbake hadde han over eit lengre tidsrom 1337 innlegg, noko han var særs kry av. Han er vel mest å finne i den sosiale delen av forumet, og i Musikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet at Kalvegodt elsker alt som har med nynorsk å gjøre og det gi u-hjelp til bønder er den form for pengebruk som finnes.

Endret av Blåbær
Skrevet (endret)

Martinma er en særing som har vurdert meg et par ganger nå, kommer aldri med noe fornuftig i noen av postene sine.

Vurder Blåbær!

Endret av Daniel_91
Skrevet

Darkbuster: Han tror han er morsom (noe han seff ikke er). Så sier han at jeg er lite seriøs fordi jeg har mine egne rare meninger, slik som alle andre her på forumet..

Skrevet
Daniel_91 er truleg fødd i 1991. Og har ein brennande interesse for MC og bilar. Trur eg. Verker også som han er ein etterdiltar. :p

Eller at jeg har en 91' Accord stående i garasjen ;)

Skrevet
Daniel_91 er truleg fødd i 1991. Og har ein brennande interesse for MC og bilar. Trur eg. Verker også som han er ein etterdiltar. :p

Eller at jeg har en 91' Accord stående i garasjen ;)

Hehe, ja, det var det andre eg hadde gjetta på! :p

Skrevet (endret)

Martinma er ein 17 år gamal emo, som likar rusbrusfestar. Sjølv om mange oppfattar han som frekk, er han nok ein artig kar vil eg tru. Om eg ikkje har missforstått er han og Fev4ng bekjente i RL.

Martinma og Schnell kan ikkje samanliknast.

Endret av Kalvegodt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...