Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tungstarta E-ton. (kaldt)


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en E-ton 50cc atv... er plaga med at den er veldig tungstarta... Den starter etter 5-10 sec. filing på elstartn, så starter den, men så stopper den noe sekunder etterpå.. sån fortsetter jeg slik nesten helt til at motoren går varm...

bruker ca. 5- 10 min på å få start på den når den er kald. Irriterende!!!

har dere forslag til hva jeg kan gjøre for å få han litt mer lettstarta.. ??? Veldig takknemlig for svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg har en E-ton 50cc atv... er plaga med at den er veldig tungstarta... Den starter etter 5-10 sec. filing på elstartn, så starter den, men så stopper den noe sekunder etterpå.. sån fortsetter jeg slik nesten helt til at motoren går varm...

bruker ca. 5- 10 min på å få start på den når den er kald. Irriterende!!!

har dere forslag til hva jeg kan gjøre for å få han litt mer lettstarta.. ??? Veldig takknemlig for svar!!

 

 

Sætte på ett hakk større dysa kanskje...

Lenke til kommentar
Hei! Jeg har en E-ton 50cc atv... er plaga med at den er veldig tungstarta... Den starter etter 5-10 sec. filing på elstartn, så starter den, men så stopper den noe sekunder etterpå.. sån fortsetter jeg slik nesten helt til at motoren går varm...

bruker ca. 5- 10 min på å få start på den når den er kald. Irriterende!!!

har dere forslag til hva jeg kan gjøre for å få han litt mer lettstarta.. ??? Veldig takknemlig for svar!!

 

 

Sætte på ett hakk større dysa kanskje...

går han dåligere da? .. d e autoascook på den

Lenke til kommentar
Sier personen som skriver dum med o.

hahahaha!

 

Faktisk så er jeg ikke dUm nei. Har du vært i usa kanskje? i nærheten av alle strender og trange smug brukes atv.

Og det er fortsatt ikke en selvfølge at en atv skal stå på tomgang i 5 min. før man kjører. Jeg starter den med halv choke, og litt gass, tar av choken og kjører etter jeg har kledd på meg. Atv'en funker like godt enda, om ikke bedre.

Lenke til kommentar
Sier personen som skriver dum med o.

hahahaha!

 

Faktisk så er jeg ikke dUm nei. Har du vært i usa kanskje? i nærheten av alle strender og trange smug brukes atv.

Og det er fortsatt ikke en selvfølge at en atv skal stå på tomgang i 5 min. før man kjører. Jeg starter den med halv choke, og litt gass, tar av choken og kjører etter jeg har kledd på meg. Atv'en funker like godt enda, om ikke bedre.

 

 

Du vet jo ikke hva en atv er engang! Tror du de i usa har en 50ccm 2 takt ATV??

Lenke til kommentar

spørs vell litt hvordan den skal kjøres?

Hvis du skal rett utpå motorveien eller i det hele tatt på hovedvei i 60 km/t, så er det greit at den bør stå litt før du kjører.

Men sånn som jeg har en evig lang bakke før jeg kommer til sånn strilete svingete vei, som jeg må kjøre i maks 40.. så til sammen tar det over 5 min.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...