Gå til innhold

mm.exe? hvordan fjerne det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg trykker "launch" på dark messiah demoen på steam kommer det opp en feilmelding som sier at det er en programfeil ved mm.exe

jeg har prøvd og slette det, men det dukker bare opp en ny en...

aner ikke hva jeg skal gjøre og lurte på om dere kunne komme med forslag til ting jeg kan gjøre for og slette det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mm.exe er vel Dark Messiah Demo programmet.. Står det noe fornuftig i feilmeldingen? Har du pc til å kjøre det? For å slette spill på steam er det vel bare å høyreklikke og trykke slett?

Skrevet

Ze google says: Windows errors related to mm.exe ?

mm.exe is a process which is registered as the Trojan.Spamforo worm. This virus is distributed via the Internet through e-mail and comes in the form of an e-mail message, in the hopes that you open its hostile attachment. The worm has its own SMTP engine which means it gathers E-mails from your local computer and re-distributes itself. In worst cases this worm can allow attackers to access your computer, stealing passwords and personal data.

Skrevet

beklager formuleringen...

Jeg har prøvd og slette filen: mm.exe fordi når jeg launcher dark messiah demoen og det ekte spillet kommer det opp en feilmelding som sier:

mm.exe har et problem og må lukkes.

får ikke mye nyttig info fra feilrapporten...

aner ikke hvordan jeg skal få fjernet filen: mm.exe eller hvordan jeg skal få startet dark messiah.

har spilt dark messiah før på denne PCen så det er ikke noe galt der nei.

info jeg har om mm.exe: det er en trojan og virus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...