Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Lol la ikke merke til at det sto pvp movies
Lightningwolf Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=55762 2 frost mages på 2200 rating har skills de fleste vil slite med og matche.
Ajaco Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=55762 2 frost mages på 2200 rating har skills de fleste vil slite med og matche. Søt average rating på den filmen da :O Btw, la den til nå
Ajaco Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 (endret) Var innom WCM idag, også fant jeg ut at det var Vote konkuranse. Man skulle stemme på mest skulla person i hele wow. Og da oppdaget jeg dette Litt morsomt i og med at han er norsk, og nevnt tidligere i tråden. Men selv synes jeg det er vurtne og Saru & Thabard filmene som skiller seg ut Endret 6. februar 2008 av Ajaco
PSV Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 (endret) Drakedog skiller seg ut for min del. Hvorfor er ikke Azoth på listen? Endret 6. februar 2008 av PSV
yuo are smart Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Det er for mange dritt spillere med der. Selv håper jeg enten Chrille eller Tuska vinner, de vet jeg er bedre en mange av de andre der. Drakedog fortjener ikke å vinne i mine øyne.
storken Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Var innom WCM idag, også fant jeg ut at det var Vote konkuranse. Man skulle stemme på mest skulla person i hele wow. Og da oppdaget jeg dette Litt morsomt i og med at han er norsk, og nevnt tidligere i tråden. Men selv synes jeg det er vurtne og Saru & Thabard filmene som skiller seg ut Jo, men hvis du ser filmene hans ser du fort at han ikke er skilla i forhold til feks Neilyo, azgaz, deep, chrille, acrono, vurtne osvosv. Det eneste han gjør i filmene sine er å ganke lowgeared nubs i Wsg med zerker og full T6. Han har en critfilm, ikke en Pvp film. Den druiden han dueler suger jo venstre rompeballe...
heimnes Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Vet ikke om andre mener dette, men jeg syns Tradix burde vert der. Druid som er en pvper ut og inn. Se filmene på warcraftmovies, han er vill. Av de vil jeg at Chrille skal vinne.
brillan Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Søkte på Tradix. Han har jo ikke 100000 views engang på noen av filmene.
heimnes Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Kan godt vere, men du kan ikke si noe på at han ikke har skillz:P det var det jeg tenkte på.
Ajaco Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 Hvis han hadde vært sinnsykt god hadde han nok skilt seg ut mer Men jeg utnytter denne tråden litt, og spør om noen vet om noen skikkelig gode Shadowstep filmer?
Schjellin Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Hvis han hadde vært sinnsykt god hadde han nok skilt seg ut mer Men jeg utnytter denne tråden litt, og spør om noen vet om noen skikkelig gode Shadowstep filmer? Acrono har vell en?
Lightningwolf Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 http://www.warcraftmovies.com/stream.php?i...tream=Filefront vet ikke om den er så god men den er underholdene.
Ajaco Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hvis han hadde vært sinnsykt god hadde han nok skilt seg ut mer Men jeg utnytter denne tråden litt, og spør om noen vet om noen skikkelig gode Shadowstep filmer? Acrono har vell en? Det er bare shadowstep tricks EDIT: Til Lightningwolf, jeg er mer intresert i en film jeg kan se og lære av Den der var unnerholdene, nice crits og sånt, men ikke det jeg letter etter Endret 6. februar 2008 av Ajaco
PSV Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 (endret) http://arenajunkies.com/videos/ Jeg har bare sett Druid videoen, men hvis de andre er av lik kvalitet, så er her MYE bra. Endret 7. februar 2008 av PSV
Indexi Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Denne tråden mangler Eulogy serien. Adder links senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå