Gå til innhold

Hall of fame - PvP movies

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

Lol la ikke merke til at det sto pvp movies :p

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Var innom WCM idag, også fant jeg ut at det var Vote konkuranse. Man skulle stemme på mest skulla person i hele wow. Og da oppdaget jeg dette ;)

post-93392-1202257242_thumb.jpg

Litt morsomt i og med at han er norsk, og nevnt tidligere i tråden. Men selv synes jeg det er vurtne og Saru & Thabard filmene som skiller seg ut :)

Endret av Ajaco
Skrevet
Var innom WCM idag, også fant jeg ut at det var Vote konkuranse. Man skulle stemme på mest skulla person i hele wow. Og da oppdaget jeg dette ;)

post-93392-1202257242_thumb.jpg

Litt morsomt i og med at han er norsk, og nevnt tidligere i tråden. Men selv synes jeg det er vurtne og Saru & Thabard filmene som skiller seg ut :)

Jo, men hvis du ser filmene hans ser du fort at han ikke er skilla i forhold til feks Neilyo, azgaz, deep, chrille, acrono, vurtne osvosv.

Det eneste han gjør i filmene sine er å ganke lowgeared nubs i Wsg med zerker og full T6. Han har en critfilm, ikke en Pvp film. Den druiden han dueler suger jo venstre rompeballe...

Skrevet

Vet ikke om andre mener dette, men jeg syns Tradix burde vert der. Druid som er en pvper ut og inn. Se filmene på warcraftmovies, han er vill.

Av de vil jeg at Chrille skal vinne.

Skrevet

Hvis han hadde vært sinnsykt god hadde han nok skilt seg ut mer ;)

Men jeg utnytter denne tråden litt, og spør om noen vet om noen skikkelig gode Shadowstep filmer?

Skrevet

Men jeg utnytter denne tråden litt, og spør om noen vet om noen skikkelig gode Shadowstep filmer?

Acrono har vell en?

Skrevet (endret)

Acrono har vell en?

Det er bare shadowstep tricks :)

EDIT: Til Lightningwolf, jeg er mer intresert i en film jeg kan se og lære av :) Den der var unnerholdene, nice crits og sånt, men ikke det jeg letter etter :)

Endret av Ajaco

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...