Gå til innhold

Hall of fame - PvP movies


Anbefalte innlegg

Warlock:

 

Ashen 1

Ashen 2

Ashen 3

 

Min gamle main er med i en av disse filmene faktisk. Vi spillte i samme guild. Er den beste warlocken jeg har sett, men han slutta etter TBC da vi begge rerolla horde. Var uten tvil den beste Warlocken på serveren.

 

Hunter

 

Sloth PvP

 

Hunteren jeg spiller sammen med i Arena nå. Er uten tvil den beste hunteren på serveren vår.

Second!

Begge dere spiller på Shadowsong. Spiller der selv faktisk :)

 

Ser igjennom endel filmer. Skal se om noen er verdt til å slenge på her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Somethingawf - My first pvp video (Rogue)

 

Ok, kanskje ikke helt passende her, med tanke på at ehm.. det er en parodi. Men ekstremt latterverdig, og roguen har ikke så lite med skills heller.

 

- Unbreakable - Sulfuras PVP video (Shaman)

 

Viser hva som skjer om du putter en Sulfuras på en High Warlord shaman, var vel såvidt jeg vet før man hadde ''imba'' PVP armor.

 

- Vikturus - Crusade of the Forsaken (Warrior)

 

Nok en rank14 warrior som viser frem sine skills, med dual-wield selvfølgelig.

 

- Creed - Revenge of the Windfury (Shaman)

 

Denne videoen inspirerte meg til å lage en shaman back in the days, helt latterlig hvor dårlig gear han har, og hvordan han eier i det. Shaman's svar på Vurtne etter min mening.

 

-

 

En Rank14 warrior som faktisk IKKE bruker 2hander, helt rå film, tar ofte 4-5 om gangen.

 

- Vurtne Frost PVP (Mage)

- Vurtne Frost PVP 2 (Mage)

- Vurtne Elemental PVP 3 (Mage)

- Vurtne Elemental PVP 4 (Mage)

 

Disse fire videoene er fra Vurtne alle sammen, mye engineering bruk, men tar mange av gangen med ekstremt dårlig gear i forhold til sine motstandere.

 

Dere får finne linker selv på warcraftmovies.com (som jeg ikke kommer inn på) om dere vil se de i high-quality.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Siden jeg er en extremt fan av balance druids. Så velger jeg og legge ut han her, den beste jeg har sett. Jeg bruker faktisk han da jeg skal få litt skillz:P

 

http://warcraftmovies.com/stream.php?id=42...p;stream=Google

Starter litt rart så bare vær tålmodig, pvp kommer etter 2 min eller noe;P

Btw ikke hver forvirret av den rare boomkin og cat formen hans, han ahr endra skin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...