Oook Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Daså. Fordi jeg spurte hvordan denne var å koble til pc, fikk da til svar "den har ingen pc-inngang, bare s-video og scart". Men har uansett bestilt Tatung MCAK nå. Kan man få 720p via VGA?
madsc90 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 VGA har veldig mye mer oppløsning enn 720p... Men VGA skal visstnok også ha betydelig dårligere bildekvalitet enn DVI - HDMI
madsc90 Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Vet noen hvor mye strøm denne TVen bruker når den er skrudd av? Både med og uten fjernkontrollen... Ellers en liten bump: Den LGen som Elkjøp hadde timestilbud på til 5500... Det er den som hadde 1:1 Pikselmapping? Men det var på VGA inn, ikke sant? Men i tråden om Tatung til 5000 er det en fyr som sier at bildekvaliteten er mye dårligere med VGA enn DVI til HDMI... Så: Stemmer det da at den LGen som fyren i butikken anbefalte (fordi den hadde 1:1 pikselmapping) vil treffe punktene perfekt, men ellers vil bildekvaliteten være dårligere enn DVI til HDMI på Philipsen? Takk
Lars-Erik Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 (endret) Vet noen hvor mye strøm denne TVen bruker når den er skrudd av? Både med og uten fjernkontrollen... Dataarket til Philips sier <1 watt standby, 140W på Du finner specen her: http://www.p4c.philips.com/files/3/32pfl53..._10_pss_nor.pdf (min gamle CTR bruker ca 50 watt på, 30 watt stand-by med hovebryter av, corny, da hjelper det jo nesten ikke noe å slå av hovedbryteren, juks og fanteri :-) Endret 10. januar 2008 av Lars-Erik
kjeklulf Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 VGA har veldig mye mer oppløsning enn 720p... Men VGA skal visstnok også ha betydelig dårligere bildekvalitet enn DVI - HDMI Det er litt mer styr å stille inn når du bruker VGA men det skal svært mye til å merke forskjell på bildekvaliteten.
iNtensimilla Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Noen som har prøvd veggfeste på denne tv'en?
madsc90 Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har ikke prøvd det, men regner med at det skal fungere vel så bra som på andre lcd-TVer.. På baksiden har den seks skruehull som virker veldig solide og forseggjort.. Foten kan taes av uten noen spor av at den har vært der.. Ser ingen grunn til at det ikke skal fungere utmerket.
Femtekolonne Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Vet noen hvor mye strøm denne TVen bruker når den er skrudd av? Både med og uten fjernkontrollen... Dataarket til Philips sier <1 watt standby, 140W på Du finner specen her: http://www.p4c.philips.com/files/3/32pfl53..._10_pss_nor.pdf (min gamle CTR bruker ca 50 watt på, 30 watt stand-by med hovebryter av, corny, da hjelper det jo nesten ikke noe å slå av hovedbryteren, juks og fanteri :-) hvis du tar ut kontakta av stikket så bruker den 0
iNtensimilla Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har ikke prøvd det, men regner med at det skal fungere vel så bra som på andre lcd-TVer.. På baksiden har den seks skruehull som virker veldig solide og forseggjort..Foten kan taes av uten noen spor av at den har vært der.. Ser ingen grunn til at det ikke skal fungere utmerket. Okei, har ikke utforsket så mye av den enda Den har blitt brukt mye til CoD4 de siste dagene ja! Men, jeg kjøpte meg veggfeste fra Clas Ohlson i dag, 350 kr. Gleder meg sykt til å se resultatet! Må male rommet først
Inception_ Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Funket det bra med cod4 på den? Blir ikke det litt dårlig oppløsning?
iNtensimilla Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 (endret) Funket det bra med cod4 på den? Blir ikke det litt dårlig oppløsning? Kjører 720p fra Xbox 360 Fungerer veldig bra med det Endret 13. januar 2008 av Eirik_FS
Inception_ Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Hm ja, xbox er jo mer laget for å kjøre det på den oppløsningen og med den frameraten.. Jeg har dessverre ikke noen spillkonsoller! Men World in Conflict på PC eide på den.
Lars-Erik Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har en stor feit død rød piksel midt på skjermen da. Kjipern. Hva gjorde du med denne? Sjekket hos noen som hadde en sort (død) og den synes ikke over 1.5 meter. Men jeg er veldig skeptiske til pixler låst på (rød, grønn, blå, hvit). Se på denne tråden og kom gjerne med innspill: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10337132
Inception_ Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har en stor feit død rød piksel midt på skjermen da. Kjipern. Hva gjorde du med denne? Sjekket hos noen som hadde en sort (død) og den synes ikke over 1.5 meter. Men jeg er veldig skeptiske til pixler låst på (rød, grønn, blå, hvit). Se på denne tråden og kom gjerne med innspill: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10337132 Jeg kunne ha levert den inn igjen, men jeg brydde meg faktisk ikke noe med det.. Lyset fra den ble ganske redusert etterhvert, og dener såklart kun synlig når det er helt svart bilde, så jeg ser den bare på skjermsparere o.l. Det er verre med helt døde piksler, fordi de er større og synes uansett. En død fargepiksel er bare en subpixel og syntes ikke like godt. Så den veldig godt når jeg så den for første gang, men den har på en måte tonet seg ned..
Lars-Erik Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Jeg kunne ha levert den inn igjen, men jeg brydde meg faktisk ikke noe med det.. Se svar her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10338467
Inception_ Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Hah, det der ser ut som en skikkelig guttestue! Ikke vært mange kvinner rundtom der på en stund nei!
iNtensimilla Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Hah, det der ser ut som en skikkelig guttestue!Ikke vært mange kvinner rundtom der på en stund nei! Haha, fordi han har 360 og Barebone PC så får han seg ikke dame? Anyways, det var 42'', ikke 32''.
Inception_ Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jeg hadde fått bank hvis det plutselig hadde poppet opp et trådløst aksesspunkt og masse tp-kabler flytende rundt overalt i alle fall
madsc90 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Spurte om dette tidligere i tråden, men fikk ikke svar... Er det fare for fastbrenning av bilde? I manualen står det at svarte striper langs kantene og PC-bilder (spessielt den blå oppgavelinja) og lignende kunne brenne seg fast... Stemmer dette? Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå