MysticoN Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Hei hei, lurer egentlig litt hvem som spiller dette spillet her. har selv testa det litt med en ulåvelig full versjon kom til lvl 5 med blade master og summoner. Men da bestemte jeg meg få å kjøpe det. men har noen spm, har enda ikke fått instalert full versjonen eller kommet meg på forumet til HGL. Hvem spiller og hva spiller dere? Hvorfor valgte dere denne classen? Hva er hoved forskjellen på summoner og engineer? hva liker dere som har testa begge best? Blir det vanskeligere? med min summoner synest jeg at det var ALT for lett. døde ikke en gang (ikke nær å dø en gang) fra lvl 1 til lvl 5.
Bruktbilen Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Spiller og spiller, har tatt en pause og blir å spille det igjen om et år eller to, kanskje. Har en 32 guardian, en 34 marksman og et par andre classes jeg testet ut. Spilte først marksman, morsomt å ta dem med range, men døde lett fordi jeg valgte en snodig build. Får vente til respec før jeg går videre. Guardian er garantert lettest å spille, tar alt og alle med stuns, men det blir faktisk litt for kjedelig. Tenkte jeg skulle lage en engineer, de ser stilig ut. Summoner kommer jeg ikke til å spille, ser ut som en vanskelig class.
MysticoN Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 Spiller og spiller, har tatt en pause og blir å spille det igjen om et år eller to, kanskje. Har en 32 guardian, en 34 marksman og et par andre classes jeg testet ut. Spilte først marksman, morsomt å ta dem med range, men døde lett fordi jeg valgte en snodig build. Får vente til respec før jeg går videre. Guardian er garantert lettest å spille, tar alt og alle med stuns, men det blir faktisk litt for kjedelig. Tenkte jeg skulle lage en engineer, de ser stilig ut. Summoner kommer jeg ikke til å spille, ser ut som en vanskelig class. Her kommer mangre hvorfor:p Hvorfor kommer du ikke til å teste summoner? for den er for vanskelig? Hvorfor sluttet du å spille? Går det ann å respecce? Etter hva jeg har funnet ut etter litt testing virker det som om at summoner gjøre lite skade selv, menst pets gjør mesteparten av skaden, menst det er omvendt når det gjelder engineer.
Bruktbilen Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Hørt at den ikke er så bra, svake dyr og slikt. Hadde jeg fått vite noen gode builds kunne jeg nok prøvd meg. Sluttet å spille for en del uker siden da NM var ødelagt, altså for mye grinding. Nå som jeg har fått tatt en pause har jeg problemer med å starte, blir bare å spille et par minutter før jeg slutter og går tilbake til noe annet. Jeg er også lei tilesets delene, de er alt for kjedelig, så venter til expansions kommer og slikt, så blir jeg å spille da. Spillet er egentlig ganske bra, men det er ganske mye negativt som tærer for min del. Skal uansett inn i militæret om 22 dager, og når jeg kommer tilbake så har Warhammer Online blitt utgitt, så da blir jeg nok å spille det spillet. Det skal visst bli mulig å respecce senere, det er hvertfall en planlagt ting de skal legge inn. Blir nok å spille når respeccing har kommet, hvertfall for å prøve ut et par builds med marksman som jeg gleder meg til å se hvordan fungerer i praksis.
MysticoN Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 noen andre som ikke klarer å komme seg inn på hgl formuet?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå