Gå til innhold

Dell xps gamer, godt kjøp?


Anbefalte innlegg

Hei. Skal kjøpe meg ny ferdigbygget pc og håper på innspill på hva dere mener om denne til kr 12790 http://www1.euro.dell.com/content/products...&redirect=1

 

Er ingen hardcore gamer men spiller en del og da den jeg nå har er blitt en dinosur (xp3000+, 1Gb ram, 6800gt) så trenger jeg en ny. Ønsker jo selvfølgelig som alle andre å få "mest" mulig for pengene så jeg håper at noen av dere som har peiling kan gi meg noen hint og om evnt den overnevnte dell pc er grei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GODT NYTT ÅR !

 

 

 

Det er ikke så mye egentli :p

Bare at Komplett-datan har større harddisk, Win. Vista Ultimate, Bedre Grafikkort :p

 

Skjønner ikke helt hvor du får et par av disse tingene fra. Trådstarter ser på modellen til 12790 kr som har 8000GTX som vitterlig er raskere enn 8800GTS på komplett-maskinen. Totalt sett er harddiskene ganske like store bare at komplett har 74+500 GB mens Dell har 320x320 GB. Ja Raptorharddisken er raskere enn de som er i Dell-maskinen.

 

I tillegg til det har dell-maskinen 4 GB ram mot 2 hos komplett og en 22" skjerm. I tillegg er den 200 kr billigere og frakten er inkludert i prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...