Gå til innhold

Erfaringer med Zailor.no?

Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Hei.

Er det noen som har erfaringer med www.zailor.no? Kjapp levering, god kundeservice? Holder de til i Norge?

For når jeg ser på Playx.no, så holder de til i Danmark. Og Zailor og PlayX ser ut som kjøres av samme firma kalt "Modern Internet Group AS". Og jeg har bare lest dårlige erfaringer av PlayX, og at de sender fra Danmark. De skriver heller ikke at prisen er under 200 kr så man slipper toll.

Så jeg blir litt skeptisk til Zailor.

Endret av medlem-105082
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har bestilt en gang hos zailor og kan med en gang si at kundeservicen deres er den beste jeg har fått. Sendte de en mail og fikk svar etter 2min :thumbup:

EDIT: Det er en norskregistret side så du får ikke toll selvom de sender fra danmark, momsen er inkludert i prisene du ser på siden.

Endret av 2mmy91
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har stort sett positive erfaringer med Zailor, det eneste er at begge gangene jeg har forhåndsbestilt et spill hos dem, har dette ikke en gang kommet inn på lager ved releasedato (og jeg ble i begge tilfellene nødt til å avbestille spillet og heller kjøpe det i butikk).

Første gangen tenkte jeg at det var en glipp, men når det så skjedde igjen ved en senere anledning, 2 av 2, da unngår jeg å forhåndsbestille ting fra Zailor.

Fikk heller ikke noe tilbakemelding fra kundeservice at spillene ble forsinket, først da jeg sendte mail og spurte fikk jeg vite at det ikke var kommet ennå (begge gangene igjen).

I motsetning til Absoluttspill, som i høst en gang hadde forsinket leveranse av noe jeg hadde forhåndsbestilt. Da fikk jeg mail dagen før releasedato der de opplyste meg om situasjonen - slik skal det være.

Skrevet

Samme erfaring her som med KriFos. Har bestilt en del filmer, og alt har kommet frem kjapt. Eneste negative er spill har kommet sent på lager, og siden jeg vil ha de på release har derved måttet avbestilt. De svarer også ekstremt kjapt på mail, en gang fikk jeg svar på minuttet selv om det var midt på natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...