Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kommer først jente eller venn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venner før damer. Om kompisen din bare har det minste problem med at du knagger hu jenta, FUCK IT.

Det finnes nok av fisk i havet, ingen jenter er verdt og ofre et ekte vennskap for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi trenger vel ikke fire sider med bro's before ho's eller vice versa!

Trådstarter: Har du funnet ut hvor mye du likr henne? Eller har du tatt en prat med vennen din enda?

Skrevet

Trådstarter: Har du funnet ut hvor mye du likr henne? Eller har du tatt en prat med vennen din enda?

ja har faktisk funnet ut av det:) mye takk for dere.. jeg skal legge tingen død en stund... se hvordan mine føleser utvikler seg. og så skal jeg la vennen min prøve litt lengre....:)

Skrevet

ja har faktisk funnet ut av det:) mye takk for dere.. jeg skal legge tingen død en stund... se hvordan mine føleser utvikler seg. og så skal jeg la vennen min prøve litt lengre....:)

Bra for deg :)

Skrevet

For å legge inn ett svar.. Mulig det allerede er sagt, men hvis du forelsker deg i ei jente eller jente forelsker seg i en gutt og det blir tull mellom dere så er det vennene som stiller opp og støtter deg. Det har jeg nylig opplevd så jeg tør aldri tenke på å ditche vennene mine for jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...