Gå til innhold

Den nye farm boten

Anbefalte innlegg

Skrevet
Når du har gjort de samma battlegroundsa siden midten av 2005, så er det naturlig at det begynner å bli kjedelig.

Har faktisk ingenting mot folk som botter eller er afk.

Samme. Selv farmet honor "zombie" style til alt av s1 gladi + vindicator ++ nå nettopp, og siden det som regel er like mange bots/afk's på begge sider er så blir som regel resultatet det samme som ved 40/40 (AV).

Det som suger er bruk av disse i EOTS/WSG hvor man merker det ekstra godt. Meen, vi bør vel egentlig sove om natten, ikke sant? :) Ut i fra det har jeg ikke noe problem med bots lenger. La inn den auto-report saken til Turing. Kjempefestlig :)

Aldri kjørt bot, og tviler på jeg noengang gidder. Finner jeg heller noe annet å spille på om jeg trenger å få noen til å spille for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg finner det HVERTFALL ikke gøy å faktisk spille i AV når jeg har vært der siden 2005. Arena derimot..

Da er vel egentlig denne diskusjonen ikke relevant for deg og svarene dine ikke relevante for oss.

Skrevet

Helt ærlig så driter jeg i at andre får gratis honor.

Jeg synes bare det er dårlig gjort at det samtidig ødelegger for andre.

Kunne gjerne vært to forskjellige bg's for min del.

En for de som vil botte seg til honor og at det var lov til det.

Og en for oss som synes wow er gøy (selv om vi har spilt det sååå mange ganger)

Jeg synes cs er gøy enda selv om jeg har spilt dust mapsene 1000000 ganger.

Dårlig unnskyldning å si at botting er ok for spillet er kjedelig.

Hadde jeg en dag kommet dit, ville jeg seriøst tatt et blikk på andre spill.

Eller er dere kanskje for svake til å slutte?

Skrevet (endret)
Da er vel egentlig denne diskusjonen ikke relevant for deg og svarene dine ikke relevante for oss.

Tror ikke han ville fram til at WoW er kjedelig, heller det at AV og Battleground PvP er kjedelig. Dessverre må alle arena pvp'ere gjennom honorgrind hver sesong for å få det oppdaterte honor gearet. Selv støtter jeg ikke botting, men synes PvP systemet Blizzard har nå, der alt kan kjøpes for poeng som man får uansett hvor elendig man er er ett idiotisk system. Ærlig talt likte jeg 14rank systemet som var før bedre, der man måtte legge litt innsats i å bli GM/HW, ellers kunne man glemme det.

Pre-TBC var bedre, før welfare epics og ett spill som består av nesten kun grinding.. Håper WotLK blir bedre.

Endret av Xint
Skrevet
hvorforr spille vist man syntest det er kjedlig?

Fordi deler av spillet (raiding, arena, det sosiale aspektet) er veldig morsomt. Derimot grinding til raiding og arena er langt fra morsomt. Grinde pots, mat, oil, mats til enchants, gull til repair, gull til gems, etc.. Vet ikke om du har raidet så mye, men når man kommer litt uti instancene må man ut med alt man kan, og da blir det dyrt. Gjerne noen hundre gull hver dag på progressraids.

Skrevet
Like greit og kjøpe gull da, så slippar man å ta sjangsen på å bote. Mye mindre sjangs og bli tatt ved kjøping

Eller lide seg igjennom 1 time med dailys og 1 time med grinding 4 dager i uken :whistle:

Er uansett glad for at jeg har sluttet å raide, det ble sykt kjedelig i lengden :)

Skrevet

CattleProd, tenker den passer fint for anti afk folk som ikke har den enda :)

Inrømmer at jeg har brukt afk metoden litt i det sist (20k honor) men jeg følger "if you cant beat them, join them". Blei lei av å irritere meg over 10 folk afk så jeg lasta ned BGAssist og en tilfeldig mouse recorder, ikke noe bot her

Skrevet

Det som ikke har kommet fram i denne tråden som er mye mer interresant er jo hva denne boten heter ^^

Me wants to go arena

Skrevet (endret)

Tingen er at den botten som dere snakker om her ikke blir detected av Warden på grunn av at den er kodet med Autoit som forsåvidt er godtatt av Blizzard.

Da er den eneste måten å bli banned på: Bli reporta til GM av flere. (ikke auto afk report) ELLER overbruke den totalt.

Botten heter da PiroxBot.

Endret av Kekzneb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...