eminem1 Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Heihei Jeg vurderer å kjøpe Spiderman 3 til pc Er dette spillet bra? Ser fett ut å slenge seg rundt og banke opp folk
Shivaspace92 Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 dritt spill har det på xbox 360 er sikkert dobbelt så kjedelig på pc.
hebbe_lille Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 (endret) dritt spill har det på xbox 360 er sikkert dobbelt så kjedelig på pc. Kom gjerne me en grunn te hvorfor du syns d r dritt Jeg for min del syns d ble veldig ensformig i lengden. En annen ting var kontrollerne. Utrolig irriterende styring + dårlig kameravinkling te tider. Min mening r at du bør se etter andre alternativer. Men r forsåvidt ganske enig me deg eminem1 at d å svinge seg fra bygning te bygning r fett hehe. Men les gjerne en omtale fra f.eks Gamespot, så danner du deg et eget inntrykk. http://www.gamespot.com/pc/action/spiderma...=summary;review Sorry Gamer, men fant ingen omtale fra dere. Endret 31. desember 2007 av hebbe_lille
MatsAndreassen Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Spillet er utrolig lite gøy.. dårlig engine og dårlig gameplay..
MrL Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Vel hvis du synes 2rn til playstation eller xbox var bra, kan jeg anbefale deg 3rn også, som er enda bedre. Er ihvertfall moro i starten, selvom det ikke holder så lenge..
Jext Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Spillet lider dessverre av det kjente "film blir til spill" syndromet. Dette betyr at det er totalt søppel i forhold til andre store titler på markedet. Jeg håper at film selskapene lærer seg å satse på riktige utviklere snart, og vi får noen kvalitets spill laget av filmer. Skulle f.eks så gjerne ønske at Beowulf spillet ble bra, men dessverre er det grusomt.
Klumpete Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 jess helt riktig...min erfaring med spillatisering av film er helt rævva. hvis de som lager spill finner på en helt ny idé, kan de gjøre mer ''som de vil'' med spillet, og klarer å lage det tusen ganger bedre
Alompi Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Spillet suger, ikke kjøp det... Fikk det til jul, det duger ikke til annet en å fyre i peisen med Spill basert på film suger alltid, så no surprise der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå