Gå til innhold

Vurderer å kjøpe SP3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
dritt spill har det på xbox 360 er sikkert dobbelt så kjedelig på pc.

Kom gjerne me en grunn te hvorfor du syns d r dritt ;)

Jeg for min del syns d ble veldig ensformig i lengden. En annen ting var kontrollerne. Utrolig irriterende styring + dårlig kameravinkling te tider. Min mening r at du bør se etter andre alternativer. Men r forsåvidt ganske enig me deg eminem1 at d å svinge seg fra bygning te bygning r fett :p hehe.

Men les gjerne en omtale fra f.eks Gamespot, så danner du deg et eget inntrykk.

http://www.gamespot.com/pc/action/spiderma...=summary;review

Sorry Gamer, men fant ingen omtale fra dere.

Endret av hebbe_lille
Skrevet

Vel hvis du synes 2rn til playstation eller xbox var bra, kan jeg anbefale deg 3rn også, som er enda bedre. Er ihvertfall moro i starten, selvom det ikke holder så lenge..

Skrevet

Spillet lider dessverre av det kjente "film blir til spill" syndromet. Dette betyr at det er totalt søppel i forhold til andre store titler på markedet. Jeg håper at film selskapene lærer seg å satse på riktige utviklere snart, og vi får noen kvalitets spill laget av filmer. Skulle f.eks så gjerne ønske at Beowulf spillet ble bra, men dessverre er det grusomt.

Skrevet

jess helt riktig...min erfaring med spillatisering av film er helt rævva. hvis de som lager spill finner på en helt ny idé, kan de gjøre mer ''som de vil'' med spillet, og klarer å lage det tusen ganger bedre :)

Skrevet

Spillet suger, ikke kjøp det...

Fikk det til jul, det duger ikke til annet en å fyre i peisen med

Spill basert på film suger alltid, så no surprise der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...