1915 Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 jeg har en laptop med recovery harddisk. og jeg sletta recovery partiosjonen. og jeg skal formatere men har ikke xp plate fordi det ikke fulgte med da jeg kjøpte pcn. det var bare recovery harddisk. er det lov å laste ned xp fra noen plass ? jeg har egen key.
SirAmp Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 jeg vet ikke om det strengt tatt er lov, men når du har kjøpt og betalt for en key, og bare ikke har CD-en så ser jeg ikke at det skal være noe feil med å laste ned et image...
1915 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 men jeg tenkte maybe om det var mulig å laste ned fra microsoft ?
1915 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 jaokei da. gidder ikke å laste ned med torrent
PacAnimal Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 jaokei da. gidder ikke å laste ned med torrent Torrent burde du uansett ikke brukt. Du har lisens til å bruke Windows, og få ville nok begynne å krangle om du lastet det ned, men med torrents laster du nesten uunngåelig opp også, og det har du langt ifra lisens til. Prøv Direct Connect, og del bare lovlige ting
eppis Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Danielsm: ring til levrandøren av laptopen din. hvis du ringer dem sender dem deg en instalsjons plate. Grunnen til at dem legger med partisjon i stedet for cd er at det blir så sykt mange cd plater. Jeg menner at dette er noe man har krav på.
Ondskapen Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Er jo bare og laste ned et image av XP plata (samme som man har key t il). Dette er helt lovlig, da det er lisensen du betaler for og ikke selve mediumet (plata). Har gjort dette selv og det fungerer helt fint. Men at det er lovlig forutsetter jo at du laster ned en version uten crack og allt det andre ulovlige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå