Gå til innhold

Uti vår Hage 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste episoden var relativ grei, likte veldig godt sangen på slutten "Nu e du forløst, nu e du satt fri, satt fri fra allværsjakkas tyrrani..." Evig bra! :D Noen som vet om hele sangen er tilgjengelig eller om det var bare småtteri dem smekra sammen uten å gjøre noe spesielt ut av det?

Skrevet

De er jo bare helt geniale!

Særlig Eia :)

Detter seriøst av stolen når jeg ser på oslolosen :p

Og lo så jeg fikk vondt i magen av den bonus episoden (Uti vår hage 2 dessert, episode8) når oslolosen kom :D

Skrevet

Blæh, dårlig at de måtte ty til sketsjer fra Uti Vår Hage 1 for å fylle opp siste halvtimen.

Den slettede scenen fra den sørlandske visesangeren var derimot utrolig bra.

Alt i alt synes jeg ikke denne sesongen var like bra som Uti Vår Hage 1, men bedre enn Team Antonsen og Tre Brødre.

Skrevet
Det jeg likte best i denne siste "bonus" episoden var oslolosen, fikk latterkrampe da han sa:

Dette er ikke en barnevogn, det er ei gammal, lav mongotralle!

Agreed! Lo så melken sprutet ut av nesa på'mæ!

Skrevet (endret)

Jeg spør igjen i håp om at noen som kan hjelpe: går det ann å få tak i den sangen som synges på slutten av episode 7?

Rett før han skal skyte faren sin?

Endret av SynSwitch
Skrevet
Er fint det, problemet er hvor skal jeg få tak i den? :)

Den ligger hvertfall på

, og hvis du absolutt skal ha den i mp3, og ikke gidder å ta opp lyden fra youtube selv, kan jeg sikkert gjøre det i morra....:)
Skrevet
Er fint det, problemet er hvor skal jeg få tak i den? :)

Den ligger hvertfall på

, og hvis du absolutt skal ha den i mp3, og ikke gidder å ta opp lyden fra youtube selv, kan jeg sikkert gjøre det i morra....:)

Har egentlig bare en mobil som jeg kunne ha brukt, men det blir en lydmessig katastrofe naturligvis. Om du gidder så ville det ha vært utrolig snilt av deg! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei godtfolk. Gjengen fra Uti Vår Hage skal ha signering og minishow på Platekompaniet – Oslo City en dag her. Har ikke datoen her, men ja... da vet dere det. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...