Gå til innhold

TF2 klan for mindre stressa folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slenger inn en post for dem som ikke søker en Harcore klan, og ikke ønsker å være noens army. Osten's venner [OsT] er en super slapp av klan med egen public server der vi trenger noen admins etterhvert. Her trenger ingen å spille 5 timer om dagen men heller spille når de vil. Du trenger heller ikke å ha mest poeng hele tiden. Vi har hatt serveren lenge men klanen er helt fresh. For å joine oss må du melde deg inn i vårt Steam community som du finner her Osten's venner etter en stund er du kanskje en heldig bærer av våres flotte klan tag [OsT] :D. Hvorfor ost? tenker du, hvorfor ikke? svarer jeg :thumbup: [OsT]'s medlemmer er fra 26 til 30 år for øyeblikket.

Serveren våres heter "Stortinget - Norway" for å minne om at her er det nordmenn som hører til, mens den brukes av folk fra andre steder også.

Server IP: 213.244.180.170:27015

PS: Du ikke være Osten's Venn for å bruke serveren, men det er fint om du er det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hvor leide dere servern?

Eller brukte dere bare Dedicated?

Lurer på det samme. Er det dedicated er den vel helst for folk som bor i norge da.

Endret av BlåseJobb
Skrevet

Meldte meg inn jeg!! Hørtes ut som no for meg! :) Er også veldig glad i ost... bortsett fra den osten som er mellom tærne og visse andre plasser. :p

Skrevet (endret)
Meldte meg inn jeg!! Hørtes ut som no for meg! :) Er også veldig glad i ost... bortsett fra den osten som er mellom tærne og visse andre plasser.

:sick:

Endret av Mr. Fiskum
Skrevet (endret)
Meldte meg inn jeg!! Hørtes ut som no for meg! :) Er også veldig glad i ost... bortsett fra den osten som er mellom tærne og visse andre plasser. :p

lol

Jeg har spilt litt på denne oste serveren :p trur jeg skal hive den inn på favoritter jeg ;)

Nick: ParadoX.exe | 420

min spray :p

post-107371-1200019192_thumb.jpg

Endret av MittParadoX
Skrevet

Takk for fin respons på serveren! Serveren har blitt veldig populær, ser at fler og fler norske kommer inn å spiller, dette liker vi. Fortsett med å joine våres Steam Community. Ved å være med i vårt community har du også mulighet til å påvirke innholdet på serveren, ta kontakt med en [OsT] eller send en mail til [email protected]. Ønsker også velkommen vår nyeste admin, Stringfellow Hawke (postet lenger oppe).

[OsT] Matafaka

Skrevet
Hvordan er det med å joine klanen? Må man ha try eller?

For å joine klanen trenger man som sagt å være med i våres community (noe jeg ser du er :)'

Man trenger ingen tryout hos oss, om man stort sett ligger på bunnen eller toppen av lista så "driter" vi i det. Men er du en ålreit fyr å henger hos oss på Stortinget så er det fullt mulig å bli en OsT etterhvert. Vi spiller TF2 fordi det er kult som f***, ikke for å være verdens beste. Vi sees på Stortinget!

[OsT] Matafaka

• 1 år senere...
Skrevet

Godt å se at det finnes slike gode NORSKE tf2-servere :)

Spiller kun på deres servere :)

Siden matafaka ikke har gjort det, legger jeg ut en link til nettsiden til Stortinget serverne (navnet på serverne til [OsT]) ;)

Snakkes på serverne ;)

Zulboom (samme som in-game nick)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...