Gå til innhold

Jeg Skal kjøpe meg ny data, trenger tips.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal kjøpe meg en ny data! det skal være en sikkelig gamer pc. nå har ikke jeg en eneste peiling på data men jeg kunne tenkt meg en gamer pc minst mulig lagg. en som eks kjører wow feilfritt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært flott om det ikke kostet mere en 8000 kroner. jeg vil ha skikkelig bra grafikk! altså en real gamer pc til den prisen ! det hadde vært flott

og 0 lagg! 0 lagg i wow eks

Skrevet (endret)

da får du ikke en gamer, men du får sikkert noe som er greit nok, wow begynner å bli såpass gammelt at en moderne pc bør klare å kjøre det bra, ta en kikk på ferdigpc'ene til Komplett

Endret av SirAmp
Skrevet

en skikkelig gamer koster litt mer, men missforstå meg rett, du får absolutt en allright maskin for 8000, "gamer" er jo et litt fytende begrep, JEG legger i det at det er en helt rå maskin som skal klare de nyeste spillene på så å si max.

men iom. at du bare stiller wow som krav tror jeg den jeg linket til i forrige post skulle holde lenge :)

Skrevet

ser allright ut den ja, men dette var bare noe jeg hev fram nå, jeg har ikke tatt den store kikkerunden og sett om dette er det absoultt beste til den absolutt beste prisen.

Skrevet
en skikkelig gamer koster litt mer, men missforstå meg rett, du får absolutt en allright maskin for 8000, "gamer" er jo et litt fytende begrep, JEG legger i det at det er en helt rå maskin som skal klare de nyeste spillene på så å si max.

men iom. at du bare stiller wow som krav tror jeg den jeg linket til i forrige post skulle holde lenge :)

Skrevet

Jeg vil vel heller si at en gamer er en pc der de delene som skal til for å få god spillytelese har fått størst prioritet...

Kanskje velge et litt bedre skjermkort fremfor "den" prosessoren eksempel...

Altså sånn som jeg tenker er en gamerpc en pc der fokuset er på spillytelse.

Skrevet (endret)

Menhttp://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10138 her Er jo ikke verst til Kravene for wow og counter strike er den vel?

Endret av Moene93
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...