Gå til innhold

Bra trening til 18 år gammel gutt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

letteste formen for å bli kvitt fett e vell å gå lange distanser. Hadde nettopp om dette i naturfag på skolen, å der sa dei at jogger du så forbrenner du karbohydrater som er raske energikilder så da blir ikke fettet forbrent før alt dette er brukt opp. Så du må gå lange turer slik at kroppen bruker av reservelageret som er fett. Da vil du nokk bli kvitt en del:)

 

men e sikkert folk her med mer peiling enn meg da, men de ska visst funke sa lærern da:)

Lenke til kommentar
letteste formen for å bli kvitt fett e vell å gå lange distanser. Hadde nettopp om dette i naturfag på skolen, å der sa dei at jogger du så forbrenner du karbohydrater som er raske energikilder så da blir ikke fettet forbrent før alt dette er brukt opp. Så du må gå lange turer slik at kroppen bruker av reservelageret som er fett. Da vil du nokk bli kvitt en del:)

 

men e sikkert folk her med mer peiling enn meg da, men de ska visst funke sa lærern da:)

 

Visst du spring intervallar så forbrenn du fett etter at du er ferdig, eg meinar å hugse at det var i over ein time, minst. Det kan sikkert hende at det blir brukt karbohydrat under sjølve treninga (som tar max 30 min)

Lenke til kommentar
letteste formen for å bli kvitt fett e vell å gå lange distanser. Hadde nettopp om dette i naturfag på skolen, å der sa dei at jogger du så forbrenner du karbohydrater som er raske energikilder så da blir ikke fettet forbrent før alt dette er brukt opp. Så du må gå lange turer slik at kroppen bruker av reservelageret som er fett. Da vil du nokk bli kvitt en del:)

 

men e sikkert folk her med mer peiling enn meg da, men de ska visst funke sa lærern da:)

 

Feil.

 

Intervalltrening er overlegent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...