Lacim Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Skillet er ikke stort. Trådstarter har et åpenbart problem da han tydeligvis må kjøpe gull for å kunne raide. Å kjøpe gull fordi du ikke gidder å skaffe det på skikkelige måter er bare en annen side av samme sak.
Skurupu Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Det å kjøpe gull er og blir juks, uansett hvordan man ser på det. Juks er uakseptabelt, og må straffes.
Orcuz Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Jeg forstod folk som kjøpte gull før, men nå etter alle daily questa og sånn som er innført er dette bortkasta penger... Greit det tar tid å skaffe 5k gull til mount, men noen 100g til pots og flask tar ikke lange tiden azz
Shiktu Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Altså folk som har famillie, jobb, venner og vil raidet må nesten ta seg bruk av denne tjenesten. Er ikke lett å grinde 150 gull som koster meg for 1 kveld med wipes når det kommer til repairs, + 2-3 flasks for rundt 40 gull hver. Jeg har selv benyttet meg en gang av gull servicen. Jeg ser ikke på det som juks, men den eneste måten å fortsette raidingen på hvis jeg ønsker å beholde min jobb og famillie.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Har du ikke tid til å raide dagen og natten lang så har du bare ikke tid. Det rettferdiggjør ikke gullkjøpet... Endret 3. januar 2008 av Slettet-p4PIYwb6
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Har du ikke tid til å grinde pots til raid, skip et raid og grind? Er ikke verdens ende med litt mindre attendance
Shiktu Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er Main Tank, så skippe raid er som å skyte presidenten. De fleste andre tankene er så dumme at jeg får lyst til å felle tårer. Omtrent ingen tanker som bruker intercept/intervene aktivt. Dem flytter ikke mobs hvor de skal være. De stoler på at jeg er der, så derfor er jeg der hver gang. Har mistet 2 raid av min karriere på 3 år. Ene gangen ble jeg brakt med ambulanse til sykehuset og kunne ikke gjøre mye med det, andre gangen besvimte jeg siden jeg hadde høy feber og var på vei opp trappen for en glass vann for å cool'n,
NikkaYoichi Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Altså folk som har famillie, jobb, venner og vil raidet må nesten ta seg bruk av denne tjenesten.Er ikke lett å grinde 150 gull som koster meg for 1 kveld med wipes når det kommer til repairs, + 2-3 flasks for rundt 40 gull hver. Jeg har selv benyttet meg en gang av gull servicen. Jeg ser ikke på det som juks, men den eneste måten å fortsette raidingen på hvis jeg ønsker å beholde min jobb og famillie. Dette er det dummeste argumentet jeg hører faktisk. Du har altså tid til å raide, men ikke tid til å f.eks gjøre noen dailyes for å finansiere raidinga di? Hvis det er tilfellet så har du ikke tid til å spille WoW. Problemet er bare at folk ikke vil yte noe for å vinne i spill, de tror det er bare å skrive "godmode" i consollet og blir skuffet når det ikke er tilfellet. Jeg har som regel ikke brukt juksekoder i andre spill, kanskje det er årsaken til at jeg ikke er så tilbøyelig til å jukse i WoW. Jeg har måttet jobbe for å vinne i spill før noe veldig mange her ser ut til å ikke ha gjort.
Shiktu Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Nei, men så er du sikkert en tenåring som ikke forstår hvordan verden går framover. Jeg drar på jobb, etter 8 timer, drar jeg og kjøper dagligvarer, deretter lager jeg middag. Jeg henter som regel famillien min fra jobb, og skole. Da jeg er ferdig med alt dette er det nesten raid tid. Jeg ser som regel på nyhetene med min kone så hun får vært sammen med meg. Da jeg raider er det bare raid og ingen tid til å farme. Jeg har noen helgedager jeg får gjort noen Daily's, men det supporter ikke raiding regningene mine.
Leviath Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Ooo, tenåring/drittunge kortet ble omsider spilt.
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Nei, men så er du sikkert en tenåring som ikke forstår hvordan verden går framover.Jeg drar på jobb, etter 8 timer, drar jeg og kjøper dagligvarer, deretter lager jeg middag. Jeg henter som regel famillien min fra jobb, og skole. Da jeg er ferdig med alt dette er det nesten raid tid. Jeg ser som regel på nyhetene med min kone så hun får vært sammen med meg. Da jeg raider er det bare raid og ingen tid til å farme. Jeg har noen helgedager jeg får gjort noen Daily's, men det supporter ikke raiding regningene mine. Så lenge pengen går til repairs så syns jeg det er greit Pengene kommer til å bli solgt uansett, så er like greit at noen bruker de på repairs istedenfor å ødelegge økonomien
Shiktu Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Rett og slett også mitt syn på Gullkjøp Nesnomis. Så lenge det går til raid repairs og noen flasks så spiller det ikke mye rolle. Har aldri hatt noen trengsel for super flying mount eller kjøpe epics i spillet.
NikkaYoichi Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Nei, men så er du sikkert en tenåring som ikke forstår hvordan verden går framover.Jeg drar på jobb, etter 8 timer, drar jeg og kjøper dagligvarer, deretter lager jeg middag. Jeg henter som regel famillien min fra jobb, og skole. Da jeg er ferdig med alt dette er det nesten raid tid. Jeg ser som regel på nyhetene med min kone så hun får vært sammen med meg. Da jeg raider er det bare raid og ingen tid til å farme. Jeg har noen helgedager jeg får gjort noen Daily's, men det supporter ikke raiding regningene mine. Så absolutt ikke, jeg er godt voksen, har samboer og fast jobb. Uansett så klarer jeg å få til en halvtime spilling hver dag i snitt. Det er altså prioritering det går på. Du synes sikkert det er greit å dope seg som vektløfter også da? Jeg har ikke tid til å trene så ofte, så jeg stapper i meg litt steroider slik at det går litt kjappere å bygge muskelmasse.
Shiktu Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Hvis det er den måten du ønsker å oppnå det med, så er det bare å kjøre. Men hvis du bruker det til å konkurere med andre hvor du gir deg selv fordeler så er det drittsekk gjort. Den guilden jeg er i, har ingen planer om å konkurer for å bli best, men vi ønsker å se PvE delen av spillet.
NikkaYoichi Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Hvis det er den måten du ønsker å oppnå det med, så er det bare å kjøre.Men hvis du bruker det til å konkurere med andre hvor du gir deg selv fordeler så er det drittsekk gjort. Den guilden jeg er i, har ingen planer om å konkurer for å bli best, men vi ønsker å se PvE delen av spillet. Vel, du konkurrerer daglig med ærlige spillere om kjøp av flasks og helt sikkert andre items også, så hva mener du egentlig? Dessuten så bryter det jo med reglene for spillet. Du er også med å finansiere kriminelle samt å presse prisene for ærlige spillere opp siden dette fører til inflasjon i økonomien. Så det er "drittsekk gjort" uansett hvordan du snur å vender på det.
Shiktu Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Jeg selger ikke på AH, heller kjøper jeg ikke overpriset tullball. Om noen gjør det skal du alikevel ikke ta alle under en kam slik som de fleste rasister gjør nå til dags. Jeg vet om flere som har problemer med å finnansiere sine raids som bruker hjelp av goldseller muligheten. Selv om jeg kjøper gull sier det ikke at jeg gjør dette daglig. Jeg har selv spurt mine guild kamerater hva dem syns om at jeg kjøper gull for å greie å finnansiere raidene, og de har sagt at de godtar dette. Derfor ser jeg heller ingen problemer i dette. Det som er urettferdig er de slaskene som ikke greier å få rompa si ut av sengen og til jobb hver dag slik som de fleste andre gjør. Og stjeler skattepengene våres slik at de kan råtne i stolene sine og spille, grinde.
NuckChorris Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har mer problemer med leeching i BGs enn jeg har med folk som kjøper gull. Jeg synes det er nok å betale månedsbeløp for å spille, men om noen vil bruke enda mer så kjør på. Det eneste jeg synes er kjipt med gullkjøp er all spammen og dritten som følger med. Og dere som kjøper gull er jo med på å holde disse hjulene i gang. Om ingen kjøpte ville ingen ha solgt det, så enkelt er det jo.
War Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Blizzard klarer ikke å stoppe det så hvorfor utnytter dem ikke opplegget til å selge selv. Og la alle som velger å bruke mer penger ha sitt eget opplegg med overprice AH Så kan vi dødlige spillere farme det vi trenger selv. Vi hadde jo også tjent på dette med at det vi selger på ah ville ha gått for mer. Man kan heller ikke si at det ødelegger så mye for serveren, på mine lvl 70s får jeg 12000g x 4 på 3 mnd med daily Q 48000g på 3 mnd med 2t spilling pr dag og det er MER gull en de som kjøper har (av de jeg kjenner) Og hvorfor vil gullkjøpere ødelegge serveren når ærlige spillere har 10 ganger mer?
Bredoc Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Ved patch 2.4 vil det også bli mulig å ta 25 daily quests på en dag. Det introduseres også mange nye daily quests fra Shattered Sun (en ny faction) "A lot of daily quests will be available (daily quest limit per day will be increased from 10 to 25). Most of them will be here to let players help building and reinforcing the expedition camp built by the new Shattered Sun Offensive (SSO) faction, improving it over time. (Based on the same idea as the Ahn'Qiraj war effort) " Vil tro at det skal bli en del enklere å skaffe seg gull da. (Ikke at det er vanskelig i dag heller)
Shiktu Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Nei, men det er spørsmål om tid. En tid som dessverre ikke alle har på grunn av jobber, famillie, venner. Gudene vet.
Anbefalte innlegg