Gå til innhold

kan dagens telefoner gjøre dette?


amelbye

Anbefalte innlegg

Etter et tryn på isen må jeg ha ny telefon, og jeg begynte å tenke...

 

Finnes det noen telefon der SMS og MMS blir lagret på minnekortet, og kapasiteten dermed kun er begrenset av minnekortets størrelse?

 

Finnes det en telefon som automatiskt kan skru av ringelyder etter bestemte klokkeslett? hadde vært greit om den automatiskt hadde skrudd seg på lydløs når jeg var på skolen. Enda bedre om den i tillegg hadde skrudd av lyden hver gang den fikk kontakt med skolens trådløse nettverk...

 

Om dette så kunne kombineres med en lett tilgjengelig diktafon-funksjon, bluetooth, høy nok lyd til at man kan snakke med folk mens mån går langs en traffikkert vei, god batterilevetid, et ok kamera, og mp3-spiller der du kan koble til standard headset uten at telefonen blir kjempestor, så tror jeg vi er i mål.

 

Det er også viktig at den ikke driver og tryner hele tia, slik som min benq siemens s68...

 

Også, metallkant til å jekke øl med hadde vært kjekt (det var en spøk :p)

 

Beklager at jeg ikke brukte standard-skjemaet. Jeg følte rett og slett at det dekte for mange ting jeg ikke bryr meg om, og for få ting som er viktig for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia sine telefoner i S60-serien kan ha tidsstyrte profiler (med tilleggsprogramvare). De kan lagre SMS/MMS/E-post på minnekort. De har alle mp3-spiller og OK kamera. Noen har 3,5mm minijack direkte på telefonen, andre trenger en liten overgangskabel. Noen har meget bra kamera, andre "vanlig". Størrelsen varierer også veldig fra telefon til telefon. Alle i Series 60 av nyere dato er kjappe i menysystemet og henger seg ekstremt sjelden.

 

Lykke til med valget :)

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...