reor Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Heisan. Er det noen som kjenner til et spillested for flysimulatorer på internet og hvilken simulator som benyttes? På forhand takk!
AvidGamer Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Forstår ikke helt setningen din. Hvor flyr du på internett? Simulator spill brukes vel til dette, ikke internettet selv. Se på Microsofts Flight Simulator spill. Du har internett spilling på de.... Også har du "community" til dem HER Er det det du meiner? Hvilkne fly simulator har internett spilling? Endret 1. januar 2008 av AvidGamer
Arcus Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Tror også du kan ta en titt på http://www.flightsim.no/. Her finner du nok en del info om spilling online.
mESA Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Googlemaps elns har flysim om jeg ikke tar feil. Spiller ikke mot andre om det var det du ville :o
reor Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jeg takker for svarene. I og med at jeg muligens har uttrykt meg uklart prøver jeg enda en gang. Jeg har fortalt en venn at jeg skal "fly fletta" av ham hvis vi begge hadde installert samme flysimulator på våre pcer og det finnes et spillested på internet hvor vi kan koble oss opp. Det jeg hadde i tankene var en combat flysimulator å få tak i hvor vi kan møtes på spillested på internett. Nå går det greit med en "personlig dyst" med et av flyene i fltsim X hvor vi møtes på samme flyplass til avtalt tid hvis vi da kan se hverandre i spillet oppkoblet. En combat multiplayer fly simulator kan også benyttes til vår lille fight hvis da oppkoblingsdelen i softwaren fungerer. mESA. Du tar ikke feil. Det er en flysimulator i Google Earth som er del av programmet. Endret 2. januar 2008 av reor
Gamecuber`n Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 (endret) Får jeg anbefale en fly / rom spill der man både lvler , spiller coop og de har sikkert planer om å lage et slags '' Duel System '' viss de ikke allerede har det da xD http://sco.gpotato.com/ Edit : Nvm this .. Spillet er lagt ned :| Endret 2. januar 2008 av Gamecuber`n
TomaTo Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Lock-On Modern Air Combat spilles (fortsatt, tror jeg) på nett. Når man har spillet logger man seg inn på Ubisoft sin game-chat, hvor man kan sette opp mp kamper og co-op.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå