Gå til innhold

nettopp fått meg wii, noen spørsmål


c7Nn

Anbefalte innlegg

Hei. fikk wii til jul og jeg har noen få spørsmål :)

 

-Hvor mange "virtual console" spill er det plass på internminne?

 

-Kommer det noen oppfølger for zelda TP og/eller super mario galaxy?

 

-Er det normalt at DVD-rom'en bråker litt eller man hører godt at den leser en dvd når man bytter spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. fikk wii til jul og jeg har noen få spørsmål :)

 

-Hvor mange "virtual console" spill er det plass på internminne?

 

-Kommer det noen oppfølger for zelda TP og/eller super mario galaxy?

 

-Er det normalt at DVD-rom'en bråker litt eller man hører godt at den leser en dvd når man bytter spill?

 

Det kommer et nytt Zelda spill om noen år ihvertfall. Det er plass til veldig mange virtual console spill (hvor mange vet jeg ikke), men om du skulle mangle plass, kan du jo kjøpe ektra minnekort.

 

Det er normalt at dvdrom bråker litt når den leser en ny plate..

Lenke til kommentar
-Hvor mange "virtual console" spill er det plass på internminne?

Det spørs hvilke spill du laster ned og hvilke plattformer spillet er til (N64 tar mer plass enn NES-spill, f.eks.) Men alle spillene du kjøper blir lagret innpå din Shop Channel, så du kan slette og laste ned spillene hvor mange ganger du vil.

 

-Kommer det noen oppfølger for zelda TP og/eller super mario galaxy?

Ingen har blitt annonsert, men kjenner jeg Nintendo rett er det ingen grunn til frykte at det ikke vil gjøre det. Men det kan ta sin tid, da Nintendo er veldig perfeksjonistiske med sine flaggskip, noe som er helt greit for meg :)

 

-Er det normalt at DVD-rom'en bråker litt eller man hører godt at den leser en dvd når man bytter spill?

Min bråker litt med en gang jeg har satt inn spillet, og av og til innimellom, men ikke noe beskymringsverdig.

Endret av Alxy
Lenke til kommentar

ok, takk for svar :) Wii'en bråker ikke så mye vanligvis, bare når jeg setter inn en dvd ;)

 

Men kan noen si hvor mange templer det er i zelda TP :p ?

 

jeg er nettopp ferdig med "death mountain" eller noe, og lurer på om hvor langt jeg liksom er kommet (har ikke lyst til å bli ferdig med spillet på en god stund :p )

 

Og en ting til, hvorfor lyser power knappen gult og dvd-rom'n lyser blått?

Endret av CiRcLe7
Lenke til kommentar

Er vel syv slott eller noe (mulig jeg husker litt feil nå, ikke spillt zelda på en evighet)

 

Gult er fordi du har satt på wiiconect24. At den "står på" 24 timer og ser etter oppdateringer og kan motta mail osv. Det blir slått på feks hvis du kobler den opp på nett.

 

Blått er mest sansynelig fordi du har mottatt en ny oppdatering. Den lyser også blått hvis du får en melding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...