Gå til innhold

Ps1 og Ps2 klassikere man må ha i spillsamlingen


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Huff.. Kjøp Final Fantasy VII og test det først.. Sett deg ned når du har god tid, og ingenting forstyrrer deg. Resett hjernen din bak til 90-tallet slik at grafikken ikke virker like utdatert. Historien og materia systemet er glimrende.. og det er enormt mye å oppdage.. Masse minigames og lignede... Genialt spill!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det jo bare blitt nevnt mainstream møl og favorittserier.

 

Jeg kan nevne noen par fra enern.

 

Wipeout 3

Resident Evil 1

Rayman

Heart of Darkness

Blood Omen: Legacy of Kain

Sould Calibur(el. Soul Edge)

Vigilante 8

Need for Speed 2

Motor Toon Grand Prix 2

Tomb Raider 1

Destruction Derby 2

Tekken 3

Suikoden 1

Driver

Mortal Combat 3

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar

Har faktisk inne ett bud på Destruction Derby 2 :p Kjøpte nummer 1 på PsStore, men det suger.. Mulig jeg skaffer meg noen av de eldre need for speed spillene bare for gøy skyld. En måned man har ekstra god råd.. Når er det man får igjen på skatten ? :p Så holder på med 3 av de spillene du nevner Camper_killer.

Lenke til kommentar

Tror nok ikke at du kommer til å bli skuffa av hverken Destruction Derby 2 eller Need for Speed 2(hvis du har planer om å kjøpet det). Har brukt hundrevis av timer foran begge. Kjøringa i Destruction Derby 2 er litt hengslete og det kan ta litt tid før du venner deg til den, men det er knallgøy så snart du får draget på det.

 

Husker at jeg parkerte bilen min midt i veien slik at alle fiendenes biler ble herpa der. Da var det bare å trille i mål med 3 hjul(det siste datt ofte av), siden alle fiendenes biler er totalvrak.

 

Yes, spillet ble nok hovedsakeligkalt Soul Blade eller Sould edge.... Husker ikke helt hvordan det var med Soul Calibur, mulig det var etterfølgeren, men japanerne har som vanlig gjort det vanskelig med navn når de har gitt ut spill i utlandet.

Lenke til kommentar

Ja, hadde DD2 en gang for lenge lenge siden.. Spilte det ihjel! Men DD1 var skuffende i forhold.

 

Bestile XIII sammen med Gta3, var såpass billig uansett.. Hadde en vag følelse at jeg en gang hadde hørt noe positivt om spillet. Tok en råsjangs :p

 

hmmm kom på ett morsomt spill.. Parappa the Rapper!

 

Need for Speed 1 og 2 var vanskelige å finne.

 

Blir nok en del Ps2 spill også, som man har gått glipp av...

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Skal du virkelig banke i bordet, så gå for Suikoden 2.

Selv mener jeg 1ern er mye bedre, siden 2ern rett og slett er mye mer "barnslig". Hvis jeg ikke husker feil, så er det det dyreste spillet det er mulig å finne på internett. Den billigste kopien jeg fant på Amazon.com var på 130 $, dyreste var på over 300 $.

 

Hvis du elsker spill som Final Fantasy, så bør du gå til innkjøp av Suikoden 1. Det er også litt dyrt, men kan fåes for 45 $.

Lenke til kommentar

Legacy of Kain: Soul Reaver

Oddworld serien

Syphon Filter

Fear Effect

Spyro the dragon, første 3d platform spillet til playstation og virkelig en perle.

MediEvil

Apocalypse med Bruce willis :p

MDK

 

er vel det jeg kommer på av ps1 slagere

Endret av JRL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...