Gå til innhold

[LOTRO]Finnes det Norsk kinship på Lauerlin[EU]


Anbefalte innlegg

Hei tittelen sier vell hva jeg er ute etter? Men jeg lurte egentlig på om det fantes et hel Norsk kinship eller et skandinavisk kinship på Lauerlin?

 

Og hvis det ikke finnes, er det ett kinship dere er med i som dere kan anbefale meg? :)

 

Jeg har nettopp startet og spille, er "man" lvl 7 Burglar... Navnet er Magnur :p

 

Mvh

ReWqniZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kunne også trengt et kinship :) Er fremdeles helt ny i dette spillet. Har nettopp valgt meg en main, etter å ha lvlet opp samtlige klasser til 6-7 bare for å se hva forskjellene var.

 

Cyrendil heter jeg, champion vel og merke (var rett og slett den klassen jeg likte best).

 

Hva med å joine oss? The Fallen Apples... Har en tråd om oss her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=886291

Lenke til kommentar

Jeg har lagd meg en lore-master, er lvl 10 atm, heter Vacthelion. Jeg har funnet 1 person i Fallen Apples så langt, og han forstod ikke hva jeg sa når jeg skrev engelsk til ham (ikke norsk heller).

 

Den andre kinship'en som står nevnt i denne tråden finner jeg ikke engang medlemmer av (3 dager på rad så har jeg funnet 0 som er i en guild som heter det)

 

Noen som har lyst å rekruttere meg? Trenger sårt en guild å spille med :)

Lenke til kommentar
Jeg har lagd meg en lore-master, er lvl 10 atm, heter Vacthelion. Jeg har funnet 1 person i Fallen Apples så langt, og han forstod ikke hva jeg sa når jeg skrev engelsk til ham (ikke norsk heller).

 

Den andre kinship'en som står nevnt i denne tråden finner jeg ikke engang medlemmer av (3 dager på rad så har jeg funnet 0 som er i en guild som heter det)

 

Noen som har lyst å rekruttere meg? Trenger sårt en guild å spille med :)

er du på samme server?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...