Gå til innhold

Kjøp av 30" lcd (HP LP3065) i utlandet?


questra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Link? Erfaring? Noe du har hørt? Hadde i såfall vært rent gull:

 

$1070 * 1.25 + $250 = $1590 -> ca 8600 kr (kurs: 5.4)

 

Sparer da minst 2500 kr og de leverer den på kun én uke.

 

Hva gjør du hvis skjermen dør eller er defekt når du mottar den?

Kjøper du i norge, får du 5 års reklamasjon i tillegg...

 

Jeg vil si det er verdt de ekstra pengene det koster å kjøpe i Norge.

Endret av Makky
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Link? Erfaring? Noe du har hørt? Hadde i såfall vært rent gull:

 

$1070 * 1.25 + $250 = $1590 -> ca 8600 kr (kurs: 5.4)

 

Sparer da minst 2500 kr og de leverer den på kun én uke.

 

Jeg ville aldri kjøpt en skjerm (eller data/AV-komponent) til den prisen i USA bare for å spare noen tusenlapper. Som Makky allerede har nevnt så kan skjermen være defekt eller den kan svikte. Da blir det fort dyrt å få reparert eller byttet den ut igjen. I verste tilfelle sitter du igjen med en ubrukelig skjerm som du har betalt 8600 kroner for, bare fordi du ønsket å spare et par tusenlapper.

 

Jeg synes det er bedre å spare opp litt ekstra slik at du kan kjøpe skjermen her i Norge og få den garantien som kan være kjekt å ha i bakhånd dersom noe skulle skje.

Lenke til kommentar
Jeg ser absolutt risikoen ved å kjøpe den fra USA. Lurte derfor på om noen hadde erfaringer med dette. Hvis mange her hadde gjort det før meg og ingen støtte på problemer, så hadde jo saken vært grei.

 

Sjansen for at du får en defekt skjerm eller at skjermen svikter innen garantitiden er nok mindre enn sjansen for at du ikke gjør det, men du vet jo aldri. Så dersom 10 personer sier at de ikke har hatt problemer, så betyr ikke det nødvendigvis at du også ikke vil få problemer. Hvis du kjøper i Norge er det ikke bare rimeligere å sende den inn til reparasjon/bytte, men det er også mer praktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...